Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمدباقر قالیباف منتخب اول مردم تهران در مجلس یازدهم امروز ۶ خردادماه ۹۹ در نشست هم افزایی برای مجلس قوی، کارآمد و انقلابی گفت: انشاالله توفیق داشته باشم زحمت و وفاداری شما را با کار و تلاش و گره گشایی از گرفتاری مردم در کنار شما و با شما جبران کنم.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه شرایط کشور ما شرایطی است که باید تحول صورت گیرد، گفت: داشتن مجلس قوی، کارآمد و انقلابی نیازمند این است که در وهله نخست در درون خود مجلس این تحول به دست یکایک ما صورت بگیرد این کار یک فرد، گروه نیست بلکه به تک تک هم نیازمندی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ضرورت تحول، تحلیل دقیق روندی نسبت به مشکلات است، تصریح کرد: مردم به انقلاب فرهنگ قرآنی امام(ره)، رهبر انقلابی معتقد هستند.

قالیباف افزود: اینکه چرا در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی بیش از ۵ میلیون نفر در تهران به خیابان می‌آیند و در انتخابات ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر آمدند به دلیل ناکارآمدی سازمان هایی که باید وظیفه شان را درست انجام دهند که نمی دهند است.

وی با تاکید بر اینکه برای این تحول نیازمند منابع اصلی و سند بالا دستی هستیم تصریح کرد: ما دو سند بالادستی، قانون اساسی و سیاست گذاری کلان در حوزه قانون گذاری مقام معظم رهبری به رییس قوه مقننه ابلاغ و مسئولیت آن را به مجلس واگذار کردند.

قالیباف با تاکید بر اینکه باید ۴ رویکرد را دنبال که رویکرد نخست مردم سازی است، اظهار کرد: هر کاری که می خواهیم در کشور انجام دهیم باید مشارکت معنی دار و موثر مردم را در همه فرآیندها ببینیم.

وی گفت: اگر در فرایندی مردم نقشی در آن نداشته باشد به سر منزل مقصود نخواهد رسید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس یازدهم قالیباف محمد باقر قالیباف مجلس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه ۲۸ فروردین به ریاست محمدباقر قالیباف، برگزار شد. در همین راستا، جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهمانان امروز بهارستان بودند.

در ادامه عکسی از احترام نظامی یکی از مقامات نظامی حاضر در مجلس به محمدباقر قالیباف را مشاهده می‌کنید.

منبع: ایسنا

tags # محمد باقر قالیباف ، مجلس شورای اسلامی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • ۱۳۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز طرح دارویار
  • متاسفانه فقط ۶۹ هزار میلیارد تومان به طرح دارویار اختصاص داده اند
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس
  • (عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس