Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@00:43:33 GMT

آتش سوزی مجدد جنگلهای گچساران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۵۸۷

آتش سوزی مجدد جنگلهای گچساران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گچساران از شعله ور شدن آتش سوزی جنگلهای گچساران خبر داد.

مجید نظری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: آتش سوزی جنگلهای گچساران

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد آتش سوزی جنگلی آتش سوزی جنگلهای گچساران منابع طبيعي آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جاوید گشتاسبی با بیان اینکه ۳۹۸ مورد ازدواج سال گذشته در این شهرستان ثبت شد گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که ۳۸۰ مورد بود افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه میزان ولادت در گچساران در سال ۱۴۰۱ بیش از هزار و ۴۵۱ مورد بوده است افزود: هزار و ۴۶۲ مورد تولد هم سال گذشته در شهرستان گچساران به ثبت رسید.

گشتاسبی با اشاره به فراوانی اسامی نوزادان در گچساران گفت: علی، امیرعلی، ابوالفضل، محمد، آراز، آراد، رضا و امیر حسین بیشترین فراوانی را در بین نوزادان پسر و زهرا، نفس، فاطمه، باران، نورا و سوگند بیشترین تعداد فراوانی را در بین نوزادان دختر دارد.

وی با اشاره به کاهش پنج درصدی آمار طلاق در این شهرستان بیان کرد: تعداد طلاق در سال گذشته ۵۵۱ مورد بود در حالی که در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۸۰ واقعه طلاق در گچساران ثبت شد.

گشتاسبی تصریح کرد: سال گذشته ۵۷۴ مورد فوت در این شهرستان رخ داد در حالی که در سال۱۴۰۱ بیش از ۵۶۸ مورد مرگ و میر در این شهرستان ثبت شد.

وی گفت: تعداد زیادی از کارت‌های هوشمند ملی صادر شده از سوی این اداره در دفاتر پیشخوان‌های دولت است که با وجود ارسال پیامک برای صاحبان این کارت‌ها تاکنون برای دریافت به دفاتر پیشخوان و اداره ثبت احوال این شهرستان مراجعه نکرده اند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1227204 برچسب‌ها ازدواج و طلاق

دیگر خبرها

  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود
  • مسدود شدن جاده گچساران به زیدون
  • انجام موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در نفت و گاز گچساران
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • برقراری مجدد پرواز مسیر مشهد – قشم
  • طبیعت گچساران در نوروز ۱۴۰۲
  • افزایش آمار ازدواج در گچساران