Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:54:32 GMT

اسکوچیچ و هاشمیان قبل از آغاز لیگ در ایران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۵۹۹

اسکوچیچ و هاشمیان قبل از آغاز لیگ در ایران

رئیس دپارتمان تیم های ملی از مکاتبه فدراسیون فوتبال با باشگاه صنعت نفت در خصوص حل موضوع مرتبط با قرارداد سرمربی تیم ملی خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال مهدی خراطی رئیس دپارتمان تیم های در خصوص آخرین شرایط کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران و بازگشت اسکوچیچ نیز اظهار داشت:صحبت و مذاکرات با آقای اسکوچیچ از طریق آقای نبی دبیرکل محترم فدراسیون و اینجانب دنبال می شود و با ایشان در ارتباط کامل قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مشخص شدن وضعیت و برنامه مسابقات لیگ سرمربی تیم ملی به همراه وحید هاشمیان پیش از آغاز رقابت ها به ایران باز خواهند گشت و در کنار کریم باقری و دو دستیار خارجی دیگر مسابقات را زیر نظر می گیرند. همچنین پس از قطعی شدن تاریخ های جدید فیفا دی و برنامه مسابقات در خصوص اردو و تمرینات تیم های ملی تصمیم گیری می شود.


خراطی در پایان با اشاره به موضوع شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از سرمربی فعلی تیم ملی گفت:ما در این خصوص مکاتباتی با باشگاه صنعت نفت و سایر مبادی ذیربط داشته ایم و قطعا با مساعدت این باشگاه و تعامل فی مابین تلاش می کنیم این مسئله را به نحو مطلوب حل و فصل کنیم.

تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ (سرمربی) وحید هاشمیان (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سرمربی وحید هاشمیان مربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ عباس پورافغان، در جمع مدیران هلدینگ صنایع مس افق کرمان اظهار داشت: با توجه به توسعه صنعت مس در منطقه بیش از 6500 میلیارد ریال قراردادهاي فافق افزایش خواهد یافت. 

وی با اشاره به روند توسعه صنعت مس در استان کرمان گفت:با آغاز فعالیت مجتمع مس در آلو شرکت صنایع مس افق کرمان نيز با دارا بودن تجربه و نیروی انسانی متخصص همگام با شرکت ملی صنایع مس ایران فعالیت خود را با 5 قرارداد بزرگ خدماتی به مبلغ تقريبي 6500 ميليارد ريال آغاز نموده است. 

وی همچنین با بر شمردن ظرفیت های هلدینگ صنایع مس افق کرمان و شرکت های زیر مجموعه افزود: در حال حاضر در استان کرمان طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری این هلدینگ در دست اجرا قرار دارند که نشان از توان و همت والای این هلدینگ در ایجاد رشد و توسعه استان و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه است.
 
وی ضمن تشریح فعالیت هاي هلدینگ در مجتمع مس در آلو اظهار داشت: شركت صنايع مس افق كرمان و شرکت های زیر مجموعه با توجه به توان فني و تخصصي خود در ارائه خدمات حمل و نقل، تامين نيروي انساني، بهداشت و درمان، فضای سبز و تامین غذا، خدمات فنی و تجهیز ماشین آلات سنگین فعالیت خود را آغاز نموده اندو دراين راستا تعداد زیادی نيروي انساني متخصص جذب و مشغول به كار می گردند.
 
پورافغان، افزود: تحقق توسعه همه جانبه در گرو استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در این صنعت است و در این باره با برنامه های هدفمند و حساب شده گام خواهیم برداشت. 

وی،افزود: با توجه به انجام پروژه های اکتشافی توسط شرکت ملی صنایع مس ایران در سال جاری و افزايش میزان ذخایر مس کشور و همچنين با توجه به آغاز بهره برداري شركت ملي صنايع مس ايران از معدن مس سريدون  در نظر داریم از ظرفیت ایجاد شده در صنعت مس به خوبی استفاده نمائيم كه به طور حتم توسعه های آتی هلدینگ در زنجیره  مس پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا