Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود اتمام ماه مبارک رمضان، پخش سه سریال رمضانی «سرباز»، «بچه مهندس ۳» و «پدر پسری» همچنان ادامه دارد.

فصل سوم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی، همچنان در ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش می شود.

«سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست هم حوالی ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پدر پسری » هم به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی، ساعت۱۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

اما، شبکه یک سیما با پخش سریالی جدید همراه مخاطبان خود خواهد بود.

ملودرام «پرگار» قصه سه خانواده را به طور موازی روایت می‌کند که در مقطعی از روزگار، سرنوشت آنها به هم‌ گره می خورد. این مجموعه نمایشی هر شب ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود. پنجشنبه‌ها نیز خلاصه هفتگی این سریال روی آنتن می رود.

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

مجموعه تلویزیونی «پرگار» به تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی، در ۲۹ قسمت از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی صدا و سیما شبکه یک پخش می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو

قصه‌های «هیس هیچی نیس» در فضایی فانتزی تولید شده است که روایتی طنز و متفاوت از تاریخ جهان را ارائه می‌کند؛ این مجموعه از آیتم‌های مختلفی از جمله دادگاه، استعدادیابی، سراشپز، تاریخ کاغذی و … تشکیل شده که آیتم سرآشپز ترکیبی از کار رئال و عروسکی است. 

در این سریال از جمعی از بازیگران تئاتری بهره گرفته شده است که شامل ۱۵ بازیگر اصلی و ۲۰ بازیگر فرعی می‌شوند و در عین حال این بازیگران حدود ۷۰ نقش و شخصیت را در این مجموعه ایفا می‌کنند.

سریال نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به عنوان نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره توسط سازمان سینمایی سوره به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد و کارگردانی حسین حقانی با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان ساخته شده و اثری اقتباسی از کتاب ۱۵ جلدی «سرگذشت استعمار» مهدی میرکیایی است.

این مجموعه از اول اردیبهشت ماه شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما و دوشنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه امید روانه آنتن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • بالاگرفتن نقدها به سریال‌های رمضانی/ هیس هیچی نیس!
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • فانتزی «هیس، هیچی نیس!» از اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود