Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو خراسان، در خصوص نامه انصراف ۴ باشگاه لیگ برتری از جمله شهرخودرو از ادامه لیگ برتر، اظهار داشت: روز گذشته نامه‌ای از سوی ۴ باشگاه لیگ برتری منتشر شد. برخی مواقع حرفی گفته می‌شود و فرصتی برای پاسخ به دیگران داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از ما سوال کردند که آیا ما حاضریم کارخانه‌های خود را ببندیم؟ در مشهد یکی از کارخانه‌های خود را به دلیل کرونا تعطیل کردیم و می‌توانید استعلام بگیرید.

خواهش می‌کنم لیگ ایران را با بوندسلیگا مقایسه نکنید

حمیداوی ادامه داد: احساس می‌کنم شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا مساعد نیست. زیرساخت‌ها و امکانات لازم بوندسلیگا را نداریم. خواهش می‌کنم لیگ ایران را با بوندسلیگا مقایسه نکنید. دورتموند ۳ زمین تمرین کنار هم دارد و در هر زمین ۶ نفر تمرین می‌کنند. شهرخودرو تیم پنجم لیگ برتر ایران است و یک زمین تمرین ندارد. به هر شکلی هم که فکر کنید بابت این موضوع انتقاد کردیم.

بیشتر بخوانید: انصراف ۴ باشگاه از ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال + سند

ما فقط در جدول هستیم تا تیم‌های دولتی کارشان را انجام بدهند

مالک باشگاه شهرخودرو بیان کرد: پشت یک ماشین خواندم که زندگی برای بچه پولدارها است و ما به دنیا آمدیم که استادیوم‌ها را پر کنیم. تصور می‌کنم که ما قرار است در جدول باشیم تا برخی از تیم‌های دولتی بتوانند کار خود را انجام دهند. ما به مردم، بازیکنان و خانواده آن‌ها پاسخگو هستیم. اگر برای یکی از بازیکنان ما اتفاقی رخ دهد کسی می‌تواند پاسخگو باشد. تنها درخواست ما این است که تضمینی به ما بدهند که اگر اتفاقی برای کسی رخ داد، پاسخگو همان سازمانی باشند، که به دنبال برگزاری بازی‌ها است.

آیا حمیداوی برای فرار از پرداخت پول به بازیکنان دنبال لغو لیگ است؟

حمیداوی با اشاره به دیگر باشگاه‌های لیگ برتری که درگیر ویروس کرونا هستند، گفت: باشگاه گل گهر در حال حاضر مشکل دارد. هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی هم مشکلات این باشگاه را اعلام کرده است. تیم‌هایی مثل پارس جنوبی برای انجام یک جلسه تمرین هم مشکل دارند. نمی‌خواهم صحبت‌های افاضلی را دوباره تکرار کنم، اما آیا حمیداوی برای فرار از پرداخت پول به بازیکنان دنبال لغو لیگ است؟ حسین حسینی و هومن افاضلی که خودشان پول بگیر هستند، پس چرا آن‌ها هم مخالف آغاز لیگ هستند؟

حاضرم به عنوان  اولین مدیر امضاء ‌کنم که قهرمان را اعلام کنند و خداحافظ

او ادامه داد: آیا امکان برگزاری مسابقات در خوزستان وجود دارد؟ خوزستان که نمی‌توانیم برویم، مشهد هم که شرایط قرمز را سپری می‌کند. گل گهر هم که باید به تعطیلی برود. چه کار می‌کنیم؟ ۱۵ تیم نامه می‌زنند که امکان برگزاری بازی‌ها وجود ندارد. حالا می‌گویند حمیداوی به رنگ خاصی گرایش دارد. همه مدیران لیگ را در فدراسیون جمع کنند، به عنوان اولین مدیر امضاء می‌کنم که قهرمان را اعلام کنند و خداحافظ.

 جام یا جان، سوال من این است

او در مورد تست‌های گرفته شده از اعضای تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اگر لیگ را تعطیل کنیم، امنیت بچه‌های مردم به خطر نمی‌افتد. جام یا جان،سوال من این است.  پزشک تیم به من گفت ۲ نفر مشکوک به کرونا هستند و امروز بعدازظهر پاسخ تست‌ها می‌رسد. آزمایشگاه به پزشک ما گفته ۲ نفر مشکوک به کرونا داریم. امیدوارم این اتفاق رخ نداده باشد و اشتباهی صورت گرفته باشد. چرا که واقعا امکانات لازم را نداریم. خواهش می‌کنم امکانات تیم‌های لیگ برتری را مورد بررسی قرار دهید. حالا هر هفته هم بیاییم و تست کرونا هم بگیریم؟ اگر امروز آزمایش دادم و کرونا نداشتم، اما فردای آزمایش به آن مبتلا شدم،   تا هفته بعد تکلیف چیست؟ 

بیشتر بخوانید: ۲ مورد مشکوک به کرونا در شهرخودرو

فوتبال مثل مترو، نیاز جامعه است؟

او در بخش دیگری از صحبت هایش ادامه داد: برخی از افراد ادعا می‌کنند که بسیاری از مشاغل بازگشایی شدند و مترو‌ها کار می‌کنند. حمل و نقل شهری سلب شدنی نیست. اما آیا فوتبال مثل مترو، نیاز جامعه است؟ یعنی اگر امسال قهرمان داشته باشیم یا نه، واقعا مشکل مردم برطرف می‌شود.  

لیگ را به شهریور منتقل کنیم، شاید تا آن زمان فرجی شد

مالک باشگاه شهرخودرو درمورد اینکه در فصل پاییز و زمستان هم ویروس کرونا وجود خواهد داشت، گفت: امروز تمام کادرهای پزشکی دنیا اطلاعات دقیقی از ویروس کرونا ندارند. من چیزی از پزشکی نمی‌دانم و فقط روز‌های اول شنیدم که می‌گفتند گرما برای کرونا خوب است. نتیجه را دیدیم که خوزستان دوباره قرنطینه شد. بعد گفتند کرونا به بچه‌ها منتقل نمی‌شود، حالا دیدیدم که بیشترین مرگ و میر کرونا در دنیا مربوط به بچه ها است. پس نسبت به ویروس هنوز کسی نظر قطعی‌ای ندارد. ما می‌گوییم لیگ را به شهریور منتقل کنیم، شاید تا آن زمان فرجی شد.  مطمئن باشید که شرایط نسبت به امروز خیلی بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال شهرخودرو فدراسیون فوتبال مشکوک به کرونا ویروس کرونا لیگ برتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" اظهار‌داشت: پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، یکی از مصادیق بارز فساد اقتصادی در کشور است و مبارزه با این معضل مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۶۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی قاچاق کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از معرفی متهم ۵۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کود‌های قاچاق را ۳۷۵ میلیون ریال برآورد کردند.


این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شلیک پدافند به شیء مشکوک منشا صدای انفجار در تبریز بود
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • رنه دکارت و شک کردن
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • ببینید | پاسخ رئیس سازمان بورس به یک سوال مهم درباره بازگشت سرمایه‌های مردم
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز