Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دپارتمان تیم های ملی از مکاتبه فدراسیون فوتبال با باشگاه صنعت نفت در خصوص حل موضوع مرتبط با قرارداد سرمربی تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی خراطی رئیس دپارتمان تیم های ملی، در خصوص برنامه های آتی تیم ملی فوتبال ایران گفت:بر اساس اطلاعاتی که به صورت شفاهی از منابع مطلع در فیفا و کمیته مسابقات AFC دریافت شده فیفا به دنبال برگزاری ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی در ماه های اکتبر و سپتامبر است با این وجود تصمیم نهایی در خصوص اعلام برنامه مسابقات با بررسی شرایط کشورهای مختلف جهان و وضعیت کنترل بیماری کرونا اتخاذ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص آخرین شرایط کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران و بازگشت اسکوچیچ نیز اظهار داشت: صحبت و مذاکرات با اسکوچیچ از طریق آقای نبی دبیرکل محترم فدراسیون و اینجانب دنبال می شود و با ایشان در ارتباط کامل قرار داریم. با توجه به مشخص شدن وضعیت و برنامه مسابقات لیگ سرمربی تیم ملی به همراه وحید هاشمیان پیش از آغاز رقابت ها به ایران باز خواهند گشت و در کنار کریم باقری و دو دستیار خارجی دیگر مسابقات را زیر نظر می گیرند. همچنین پس از قطعی شدن تاریخ های جدید فیفادی و برنامه مسابقات در خصوص اردو و تمرینات تیم های ملی تصمیم گیری می شود.

خراطی با اشاره به موضوع شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از سرمربی فعلی تیم ملی گفت: ما در این خصوص مکاتباتی با باشگاه صنعت نفت و سایر مبادی ذیربط داشته ایم و قطعا با مساعدت این باشگاه و تعامل فی مابین تلاش می کنیم این مسئله را به نحو مطلوب حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال صنعت نفت نفت تیم های ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر