Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@05:22:04 GMT

بسکتبال بانوان اصفهان روی ریل موفقیت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۶۹۴

بسکتبال بانوان اصفهان روی ریل موفقیت

فریدون سلیمیان مسئول امور اداری هیئت بسکتبال استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،ضمن اعلام اینکه در سال ۹۸، عملکرد هیات در بخش بانوان فوق العاده بوده بیان کرد:بسکتبال در اصفهان ریشه دار است و از موقعیت مناسبی درکشور برخوردار است، اما در چند سال اخیر با رکود مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: تا قبل از شیوع کرونا در سطح استان و کشور مسابقات بسکتبال در رده سنی‌های مختلف در حال برگزاری بود که با همه گیر شدن این بیماری، متوقف شد.

سلیمیان ادامه داد: در لیگ برتر بانون تیم نامی نو اصفهان در مصاف با صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید و توانست مقام سوم لیگ را کسب کند و تنها بازی برگشت فینال که قرار بود در تهران برگزار شود لغو شد و هنوز تصمیمی بر برگزاری این مسابقه در نظر گرفته نشده است.
مسئول امور اداری هیئت بسکتبال اظهار داشت: تصمیمات مبنی بر شروع تمرینات تیم‌ها از خرداد ماه بود، اما متاسفانه باشگاه‌ها هنوز موفق به شروع تمرینات تیمی خود، نشده اند.
اوافزود:در اصفهان ۸ ملی پوش بسکتبال در رده‌های مختلف مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۳ بازیکن خانم هستند.
سلیمیان با اشاره به اینکه بسکتبالیست‌های خانم استان در سال ۹۸ بسیار خوش درخشیدند بیان داشت:در لیگ جوانان کشور در بخش بانوان دو تیم فولاد مبارکه و ذوب آهن به فینال راه پیدا کردند که تیم ذوب به قهرمانی رسید و فولاد مبارکه مقام دوم را کسب کرد و در لیگ دسته یک بانوان شهرداری خمینی شهر و فولاد مبارکه به مرحله نهایی رسیدند.
مسئول امور اداری هیئت بسکتبال استان در خصوص موفقیت‌های اصفهان در رده‌های سنی گفت: مینی بسکتبال بانوان و نوجوانان توانستندمقام اول کشور را به دست بیاورند. نونهالان اصفهانی نیز موفق به کسب مقام سوم در کشور شدند.
او در پایان اشاره کرد:توقع و انتظار هیئت از اداره کل ورزش جوانان استان، با توجه به وجود پتانسیل‌های خوب این است که همیاری و همکاری خوبی با هیئت داشته باشند تا از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده شود.   انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسکتبال بانوان اصفهان بسکتبال بانوان هیات بسکتبال اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و موافقت سرپرست فدراسیون شطرنج؛ ایرج صبا از پیشکسوتان این رشته ورزشی، به عنوان سرپرست هیئت شطرنج استان همدان معرفی شد.

دیگر خبرها