Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب آهن و سپاهان قرار است 18 خرداد در یک بازی دوستانه به مصاف هم برروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با مجوز ستاد مبارزه با کرونا  تیم های لیگ برتری تمرینات خود را برای آماده سازی جهت حضور در لیگ برتر آغاز کرده‌اند. تیم فوتبال ذوب‌آهن برای آماده سازی هرچه بهتر برای حضور در لیگ، چند بازی دوستانه با نظر رادولوویچ در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است یک بازی دوستانه به میزبانی تیم سپاهانی‌ها بین دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان در تاریخ 18 خرداد بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

دادفر مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: این بازی دوستانه با نظر رادولوویچ انجام می‌شود. قرار چند بازی دوستانه دیگر هم انجام دهیم که امروز برنامه آن را منتشر می‌کنیم.

تمرینات تیم ذوب‌آهن به دلیل حضور نداشتن رادولوویچ زیر نظر حسن استکی برگزار می‌شود و وی در این دیدار دوستانه بر روی نیمکت سبزپوشان ذوب‌آهن می‌نشیند.

رادولوویچ به دلیل ممنوعیت ورود و خروج تاکنون نتواسته به ایران بیاید و تمرینات ذوبی‌ها را از راه دور کنترل می‌کند و برنامه‌های تمرینی را به وسیله دستیارانش در این تیم اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان فوتبال بازی دوستانه ورزشی بازی دوستانه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان

تیم سپاهان با پیروزی مقابل ذوب‌آهن به رتبه سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و به سیزدهمین بردش در فصل جاری دست یافت.

تنها گل این بازی را شهریار مغانلو در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری بود که به هادی محمدی از سپاهان و کمال کامیابی‌نیا از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این برد 42 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با 30 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان