Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصوبه هیات مدیره سازمان بورس در خصوص اصلاح برخی مقررات انتشار اوراق بهادار بدهی ابلاغ شد. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس، مصوبه 28 اردیبهشت هیات مدیره سازمان بورس در خصوص اصلاح برخی مقررات مربوط به انتشار اوراق بهادار بدهی را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1. در خصوص اوراق بهادار دارای سود - درآمد قطعی از جمله اوراق اجاره، اوراق مرابحه، سفارش ساخت، رهنی، خرید دین و ...، بند مربوط به "ارائه گزارش توجیهی تامین مالی بانی به همراه گزارش حسابرس بانی در خصوص آن رعایت شرایط دارایی و سایر مقررات مندرج در دستورالعمل" از بخش مربوط به شرایط صدور مجوز حذف و "ارائه گزارش حسابرس قانونی در خصوص بیانی ثبت و رعایت شرایط دارایی یا سایر مقررات مندرج در دستورالعمل" جایگزین می شود.

2. استفاده از خدمات مشاوره عرضه و متعهد پذیره نویس در انتشار اوراق بهادار اختیاری است. در صورت استفاده از ارکان فوق ضروری است اطلاعات مربوطه در مستندات انتشار اوراق افشا و قرارداد فیمابین طبق مقررات برای مدیریت نظارت بر نهادهای مالی ارسال شود.

3. اعلام قبولی سمت توسط عامل فروش (شرکت کارگزاری) و عامل پرداخت (شرکت سپرده گذاری مرکزی) جهت انتشار اوراق برای بانی کفایت می‌کند و الزامی جهت ارسال قرارداد فی مابین به سازمان وجود ندارد.

رشد شاخص بورس های اروپا همزمان با بازگشایی اقتصادهانامه هشدارآمیز جمعی از نمایندگان مجلس درباره آینده بازار بورس

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار سرمایه بورس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس تهران بازار سرمایه بورس تهران اوراق بهادار انتشار اوراق سازمان بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود

سازمان جهانی بهداشت ۴۴ کشور در اروپا، آسیای مرکزی و آمریکای شمالی را مطالعه کرده و بر اساس آن می‌گوید خشونت‌ها در فضای مجازی از سال ۲۰۱۸ تا کنون افزایش پیدا کرده است.

به گزارش دویچه وله، هانس کلوگه، مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا، در یک بیانیه اعلام کرد که آمار جدید می‌تواند به منزله «زنگ خطری» برای جامعه جهانی باشد. 

این گزارش نشان می‌دهد پسران به طور قابل توجهی، بیش از دختران همسالان خود را در فضای مجازی هدف خشونت و قلدری قرار داده‌اند. همچنین بر اساس این گزارش، شیوع اذیت و آزار اینترنتی در ۱۳ سالگی بیش از سر سن دیگری گزارش شده است. 

گفتنی است، قلدری که پیش از این نوعی خشونت فیزیکی محسوب می‌شد، از زمان قرنطینه کرونا و افزایش استفاده از اینترنت، به طور فزاینده‌ای اشکال مجازی نیز پیدا کرده است. 
آزار و اذیت در فضای مجازی می‌تواند شامل پخش شایعات، تهدید، انتشار اطلاعات خصوصی افراد یا نفرت‌پراکنی باشد. همچنین ساخت حساب جعلی برای انتشار اظهارات نادرست از سوی افراد نیز نوعی خشونت مجازی به حساب می‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌ کشی در غزه
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌کشی در غزه
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس
  • افزایش چند برابری جریمه‌ها برای تخلفات نهادهای مالی
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد