Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم معیار انتخاب رئیس و هیأت رئیسه جدید مجلس را همان وعده‌های داده شده از سوی جریان انقلاب در دوران انتخاب مجلس دانست و گفت: در آن ‌بین معیار شفافیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

غلامحسین رضوانی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص معیارهای مورد نظر برای انتخاب رئیس و هیأت رئیسه توانمند در مجلس پیش‌رو اظهار کرد: معیارهای انتخاب برای رئیس مجلس جدید همان شعارهایی است که در ایام انتخابات از سوی نمایندگان مجلس طرح می‌شد که در آن‌ها قول ایجاد یک مجلس شفاف و کارآمد را به مردم داده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همانطور که قبلاً اشاره کردم کلیت معیارها همان وعده‌های دوران انتخاباتی است که در بین آن‌ها شفافیت، پاکدستی و نظارت قوی از جمله شعارهایی بود که از سوی جریان انقلاب به مردم وعده داده شده که طبیعتاً در راستای عمل به این شعارها رئیس مجلس نیز باید از این ملاک‌ها برخوردار باشد.

منتخب مردم تهران در پاسخ به تأثیر میزان آرا رئیس مجلس جدید با بیان اینکه کم یا زیاد بودن آرای رئیس مجلس مهم نیست و آنچه اهمیت دارد و تعیین کننده بوده رویکردهای انقلابی است، افزود: این طور نیست که لزوماً رأی بالای رئیس مجلس جدید متضمن این بوده که عملکرد وی خوب باشد بلکه چه بسا از دل چند رأیی و رقابت نیروهای انقلاب در مجلس شاهد افزایش کارآمدی رئیس و هیات رئیسه جدید مجلس باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۶/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مجلس مجلس تهران شعارها رئیس مجلس جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه شهداب یزد سکان هدایت تیم خود را برای فصل آینده به رحمان محمدی راد بازیکن و مربی سابق تیم ملی والیبال ایران دادند.

این انتخاب نشان می دهد مدیران و مسئولان باشگاه شهداب یزد در سال آینده فقط به قهرمانی فکر می‌کنند و رحمان محمدی راد بهترین گزینه برای رسیدن به هدف آنها خواهد بود.

محمدی راد که در فصل 97 با تیم شهرداری ورامین قهرمان ایران و آسیا شده است، حالا با این تیم به دنبال دومین قهرمانی خود خواهد بود. وی سالها در تیم ملی والیبال در کنار مربیان بزرگی چون ولاسکو مشغول به کار بوده و می توان گفت باشگاه شهداب با انتخاب او به عنوان سرمربی شهداب یزد بسیار هوشمندانه کار کرده است و انتخاب عالی برای این تیم است.

رحمان محمدی راد در مصاحبه ی کوتاهی که با صفحه باشگاه شهداب داشته به طور ضمنی اعلام کرد که یک تیم قوی برای قهرمانی خواهد بست.

دیگر خبرها

  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا