Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:14:58 GMT

«ورنر» از همیشه نزدیک‌تر به لیورپول

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۸۵۴

«ورنر» از همیشه نزدیک‌تر به لیورپول

به گزارش نشریه سان، «یورگن کلوپ» سرمربی تیم فوتبال لیورپول از طریق فضای مجازی با مهاجم جوان لایپزیگ ارتباط برقرار کرد. گفته می شود «تیمو ورنر» مهاجم آلمانی تیم لایپزیک نیز علاقه دارد برای فصل آینده به آنفیلد بیاید و برای تیم لیورپول به میدان رود. 

این بازیکن ۲۴ ساله در آخرین هفته بوندس لیگا موفق شد در مقابل ماینتس هت‌تریک کند و جالب اینجاست که او در بازی رفت با تیم ماینتس نیز توانسته بود هت‌تریک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی کار به جایی رسید که هواداران ماینتس از یورگن کلوپ خواستند تا ورنر را بخرد تا دیگر نتواند به تیم آن‌ها در بوندس لیگا گل بزند. او برای تیم خود در ۳۸ دیدار ۳۰ گل به ثمر رسانده است و برای آقای گلی نیز تلاش می‌کند.

البته بایرن هم ورنر را می خواهد اما او اعلام کرده است که دوست دارد خارج از بوندسلیگا به فوتبال خود ادامه دهد.

قیمت این بازیکن آلمانی ۵۵ میلیون پوند اعلام شده و حال باید دید که سرمربی تیم لیورپول برای خرید وی اقدام می‌کند یا خیر. 

برچسب‌ها لیورپول یورگن کلوپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ لیورپول یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ۲۴ ساله ایتالیایی صبح روز سه‌شنبه مصاحبه‌ای طولانی با کوریره دلو اسپورت انجام داده و در آن از امیدهایش برای موفقیت در تیم ملی ایتالیا تا مشکلاتی که در بازی در کشورهای ترکیه و انگلیس با آنها روبه‌رو شده صحبت کرده است.

او ابتدا در مورد بازی در استون ویلا و احتمال بازگشت به سری A گفت: «دلم برای ایتالیا تنگ شده و می‌خواهم هر چه سریع‌تر دوباره بازی در این کشور را تجربه کنم. اگرچه من متعلق به گالاتاسرای هستم و این آنها هستند که تصمیم می‌گیرند. در استون ویلا من خوشحال هستم، انگلیس لیگی جذاب و مهیج دارد و بازی در اینجا لذت‌بخش است. من معتقدم که مستحق بازی بیشتر هستم و دقایق بیشتری برای حضور در زمین هستم اما به تصمیمات مربی احترام می‌گذارم.»

سپس در بخشی از مصاحبه در مورد همکاری با اونای امری از او پرسیده شد و او پاسخ داد: «با اینکه معتقدم مستحق شانس‌های بیشتری هستم اما می‌توانم بگویم که در کیفیت بالای امری هیچ شکی نیست. او یکی از قوی‌ترین مربیان حال حاضر جهان است. من او را در سطح پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو قرار می‌دهم. او از هر نظر به من کمک کرده و توانایی‌های من را بهبود بخشیده است.»

دیگر خبرها

  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!