Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@11:02:53 GMT

برخورد قاطع با ناشران اکاذیب فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۹۱۸

برخورد قاطع با ناشران اکاذیب فضای مجازی

کلانتری گفت: براساس سیاست گذاری های ستاد ملی کرونا، افرادی که با انتشار خبرهای جعلی و شایعه پراکنی سعی در تشویش اذهان عمومی و ایجاد دلهره در بین مردم دارند، برخورد قاطع صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۶ خرداد) در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا که همزمان از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کشور به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: اجرای پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و مردم با دقت رصد و نظارت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر، بستگان بیمار، دوستانی که با آنها در ارتباط نزدیک بوده بیش از دیگران در معرض خطر کرونا قرار دارند و باید هر بیمار پس از بهبودی کامل نیز تحت مراقبت باشد.

 

کلانتری ضمن تاکید بر رعایت دقیق پروتکل‌ های بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی از سوی مردم و اصناف مختلف، ادامه داد: این مسئله باید همچنان در عرصه‌ های مختلف رعایت شود تا بتوان از بیماری کرونا در جامعه جلوگیری کرد.

 

وی ادامه داد: مراکز تفریحی از جمله آبشار یاسوج و سایر تفرجگاه ها و مکان های گردشگری و تفریحی استان در حال تعمیر، بازسازی و آماده سازی است و بعد از پایان و ریشه کنی ویروس کرونا، پذیرای مسافران و گردشگران هستند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برپایی هر گونه چادر در مناطق گردشگر پذیر و تفریحی و حاشیه چشمه ها و آبشارها را ممنوع اعلام کرد و گفت: هر گونه تجمع، برپایی چادر و دورهمی ها به شیوع بیماری و ابتلای افراد زیادی منجر خواهد شد.

 

وی به حساس بودن روزهای آتی در مورد بیماری کرونا اشاره کرد و از شهروندان خواست تا حتی المقدور از منازل خود خارج نشده و به هیچ عنوان در تجمعات و مراکز شلوغ حضور پیدا نکنند.

 

کلانتری یادآور شد: شهروندان استان از سفرهای بین شهری و خارج از استان خودداری کرده و بهداشت فردی را به دقت رعایت کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی افراد با انتشار خبرهای جعلی و شایعه پراکنی سعی در تشویش اذهان عمومی و ایجاد دلهره در بین مردم دارند که براساس سیاست گذاری های ستاد ملی کرونا و به تبع آن ستاد استانی با این افراد برخورد می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرهای جعلی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شایعه پراکنی کرونا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع دستگاه قضائی مازندران با مخلان نظم و امنیت

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دستگاه قضائی مازندران با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، عصر امروز_یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در آئین تکریم و معارفه ریاست کل دادگستری مازندران قضاوت را به عنوان امری خطیر و حساس عنوان و اظهار کرد: دستگاه قضائی استان همراه با دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و دستگاه‌های اجرایی مازندران در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم تلاش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی و حُسن خلق در برخورد با مراجعان ضرورت دارد، افزود: اخلاق خوش در خدمت به مردم باید سرلوحه اقدامات کارکنان دادگستری مازندران قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به حفظ خونه شهدا بیان کرد: همه ما مدیون خون شهدای گرانقدر هستیم و احترام و اعتبار امروز کشور، مرهون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

پوریانی با اشاره به اینکه ان شاء الله با همدلی، همفکری و تفاهم در راستای حل مشکلات موجود در مازندران، امکانات و منابع خدادادی استان به عنوان یک امانت ارزشمند به نسل‌های بعدی منتقل شود، گفت: با توجه بر تأکیدات مقام مقام رهبری در راستای حمایت از تولید و اشتغال، دستگاه قضائی استان ضمن حمایت از سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در استان، بر بحث امنیت سرمایه‌گذاری نیز تاکید ویژه‌ای خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی استان مازندران با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می‌کند، اظهار داشت: دستگاه قضائی استان با افرادی که نسبت به تخریب محیط زیست و منابع طبیعی اقدام کنند، برخورد جدی و قانونی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از برنامه‌های مدنظرم در این نهاد برگزاری دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با مردم، بازدید میدانی از حوزه‌های قضائی استان و بررسی روند رسیدگی به پرونده‌ها با هدف جلوگیری از اطاله دادرسی است.

به گزارش ایمنا: عباس پوریانی طی مراسم تکریم و معارفه با حضور دادستان کل کشور، به سمت رئیس کل دادگستری استان مازندران منصوب و از خدمات حجت الاسلام والمسلمین "محمدصادق اکبری" قدردانی شد.

کد خبر 744520

دیگر خبرها

  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است
  • با کسانی که در فضای مجازی، امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند، برخورد می‌شود
  • برخورد با کسانی که در فضای مجازی امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند
  • برخورد قاطع دستگاه قضائی مازندران با مخلان نظم و امنیت
  • اطلاعات سپاه: حمایت از اسرائیل در فضای مجازی جرم است | برخورد قاطع می‌کنیم
  • سازمان اطلاعات سپاه با حامیان اسرائیل در فضای مجازی برخورد می کند
  • برخورد سازمان اطلاعات سپاه با حامیان اسرائیل در فضای مجازی
  • با اخلالگران نظام اقتصادی و فضای مجازی برخورد می‌کنیم
  • خریداری ۴۰ خانه اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) برای ایجاد فضای فرهنگی