Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،  تولید فولاد خام ایران طی ۴ ماهه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی با رشد ۴.۳ درصدی به ۸ میلیون و ۴۹۰ هزار تن رسید.

این در حالی است که میزان تولید جهانی فولاد خام در ۴ ماهه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی ۵۸۰ میلیون و ۹۹۴ هزار تن ثبت شد که حاکی از کاهش ۴.۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تولید فولاد فولاد خام انجمن جهانی فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته بیش از ۱۱ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان جابه‌جا شده است که نسبت به سال قبل افزایش ۲۵ درصدی دارد. - اخبار استانها -

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در 12 ماهه سال گذشته 11 میلیون و 761 هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی 25 درصدی روبه‌رو است.

وی افزود: استان کرمانشاه موفق شده است در سال گذشته با رشد 70 درصدی سرفصل درآمدی عوارض جابه‌جایی کالا مقام سوم کشوری رو به خود اختصاص دهد. 

کهریزی درباره تعداد بارنامه صادره، گفت: در 12 ماهه سال گذشته 662 هزار بارنامه برای جابه‌جایی کالا صادر شده است که نسبت به سال گذشته صدور بارنامه افزایش 11 درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: 665 هزار حوله حمل و نقلی نیز در سال گذشته صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 13 درصدی دارد.

وی گفت: 10 کالای اصلی جابه‌جا شده استان کرمانشاه مازوت، سیمان کیسه‌ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن، خاک معدنی است.

کهریزی، افزود: استان کرمانشاه دارای 211 هزار راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا، 22 هزار ناوگان وانت باری فعال و 15 هزار کامیون حمل و نقل کالای برون شهری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • تورم ۱۲ ماهه بهای تولیدکننده ۵۰ واحد درصد کاهش یافت
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در استان کرمانشاه
  • صادرات بخش کشاورزی بیش از ۲۰ درصد رشد کرد/عراق مقصد نخست صادرات
  • رشد ۲۱ درصدی تولید انرژی در نیروگاه نکا
  • ۱۱ سد کشور به پرشدگی ۱۰۰ درصدی رسیدند
  • کاهش ۳۷ درصدی فقر در ایران