Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خبیری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نامه چند باشگاه لیگ برتری به وزیر ورزش مبنی بر جلوگیری از برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: مدیران چهار باشگاه لیگ برتر، شرایط برگزاری بازی ها را طبق آیین نامه های فیفا و AFC مناسب نمی دانند آن وقت خودشان همین قوانین را برای تهدید کردن زیر پا می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می گویند اگر لیگ برگزار شود به فیفا شکایت می کنیم اما خودشان به وزیر ورزش به عنوان یک فرد سیاسی نامه زدند. ورود یک فرد دولتی و حکومتی در فوتبال می تواند مشکل جدیدی برای فوتبال ایران به‌وجود بیاورد.

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس افزود: اگر قرار است لیگی تعطیل شود باید کشورهایی که متاسفانه آمار مرگ و میر بیشتری نسبت به ایران در زمینه بیماری کرونا داشته اند چنین تصمیمی می گرفتند اما آنها فوتبال را فراموش نکردند و کار را پیش می برند.

وی ادامه داد: طوری از بخش خصوصی صحبت می کنند که گویا لیگ را هم باید برایشان خصوصی کرد. مگر یک باشگاه خصوصی می تواند از قوانین سازمان لیگ فوتبال، تبعیت نکند.

خبیری درباره ادعای مدیران چهار باشگاه لیگ برتری برای به خطر افتادن جان بازیکنان و اعضای تیم های فوتبالی به مسئولان این باشگاه ها طعنه زد و یادآور شد: چرا همین آقایان که کارخانه دار هم هستند یک بار برای کارگران خود در کارخانه هایشان دلسوزی نمی کنند و پروتکل های بهداشتی را برای دورکاری آنها مراعات نکردند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس خواستار رسیدگی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به این وضعیت شد و گفت: به نظرم فدراسیون فوتبال باید مقتدرانه در قبال چنین تهدیداتی بایستد. من مشکلی با هیچیک از این باشگاه ها ندارم اما مدیران برخی از این باشگاه ها واقعاً دو سه سال بیشتر نیست که وارد فوتبال شده اند. آن‌وقت درباره تمام مسائل، نظر می دهند.

خبیری درباره موضع باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ما همچنان هم می گوییم حاضر نیستیم مشکلی برای سلامتی مردم کشور به وجود بیاید. هزار قهرمانی فدای سر یک تار موی هواداران فوتبال. حرف ما این است که باید به حرف مرجع فوتبال ایران توجه کرد. ما از تمرین کردن تمکین کردیم و حالا هم به بخشنامه ها عمل می‌کنیم اما صحیح نیست یک باشگاه بصورت کاملاً خودسرانه تصمیم به تعطیلی بگیرد.

وی در پایان راجع به اینکه اگر لیگ برتر تعطیل شود سرنوشت صدرنشینی سرخ ها به کجا خواهد رسید گفت: نمی دانم تلاش آقایان به کجا خواهد رسید اما آنچه مشخص است بهانه گیری این افراد برای نرسیدن پرسپولیس به پوکر قهرمانی است. من می گویم قطعاً اگر لیگ هم برگزار نشود پرسپولیس قهرمان می شود.

کد خبر 4934406

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین خبیری تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی والیبال باشگاه پرسپولیس سردار آزمون وزارت ورزش و جوانان فوتسال لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟

ادرار ترکیبی از آب، الکترولیت‌ها و مواد زائد است که کلیه‌ها از خون تصفیه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به گفته متخصصان کلینیک کلیولند، ادرار فرد سالمی که به اندازه کافی آب‌ مصرف‌کرده است باید تقریبا بین بی‌رنگ‌ که نشان‌دهنده نوشیدن آب زیاد است‌ و عسلی یا کاهی روشن باشد. این رنگ ادرار در افرادی که به اندازه کافی آب نمی‌نوشند، به رنگ زرد تیره یا کهربایی در می‌آید.

دلیل رنگ‌های دیگر ادرار می‌تواند رژیم غذایی یا مشکلات سلامتی باشد.

ادرار قهوه‌ای تیره نشانه کم‌آبی خطرناک است. این رنگ می‌تواند به معنای وجود صفرا در ادرار هم باشد که نشانه بیماری کبدی است.

رنگ نارنجی ادرار هم از کم‌آبی بدن خبر می‌دهد اما می‌تواند علامت مشکل کبد یا مجرای صفراوی هم به شمار رود. البته در برخی موارد هم ممکن است به رنگ خوراکی یا داروهای مصرفی مربوط می‌شود.

ادرار به رنگ صورتی و قرمز هم می‌تواند علامت خطر و هم پیامد خوردن لبو، زغال‌اخته یا ریواس باشد که در این صورت جای نگرانی نیست.

به گزارش ایندیپندنت، رنگ ادرار همچنین مواردی مانند بیماری کلیوی، مسمومیت با سرب و انواع خاصی از سرطان را هم نشان می‌دهد که در چنین مواقعی بهتر است حتما به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • درخشان: فوتبال ایران با مدیریت بیگانه است
  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • یک مدعی غیرمنتظره برای جایزه MVP لیگ والیبال ایران
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!