Web Analytics Made Easy - Statcounter

بختیار رحمانی، هافبک صنعت نفت آبادان می‌گوید امکانات متفاوت باشگاه‌ها در زمان بازی‌ها خودنمایی می‌کند و در انتقال ویروس موثر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بختیار رحمانی با اشاره به از سرگیری تمرینات و بدنسازی تیم‌ها برای شروع دوباره لیگ برتر اظهار کرد:

امیدوار هستم هیچ مسئولی از دست من که این حرف‌ها را می‌زنم ناراحت نشود، اما ای‌کاش همان اوایل اسفندماه، ۵-۴ هفته بازی‌ها را ادامه می‌دادند و لیگ را تمام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت بیماری به مراتب بدتر از قبل شده است، ابراز کرد:

آن زمان که لیگ برتر را تعطیل کردند، کلا در خوزستان ۳۰-۲۰ نفر کرونا گرفته بودند، اما الان روزانه ۴۰۰ الی ۶۰۰ نفر مبتلا به کرونا می‌شوند. نمی‌دانم چرا مسئولان این تصمیمات را گرفتند.

هافبک صنعت نفت آبادان ادامه داد:

ما مثل برخی از تیم‌ها تونل ضد عفونی کننده نداریم. ضمنا آن‌ها این تونل‌ها را داشته باشند و ما نه، چه فایده‌ای دارد؟ اینکه چند تیم، تونل ضد عفونی کننده در محل تمرینات بگذارند و بخواهند به زمین بروند، اما ما این امکانات را نداشته باشیم، چه تفاوتی دارد؟

بختیار رحمانی اضافه کرد:

نهایتش این است که بازیکنان هر دو تیم که تونل ضد عفونی کننده دارند یا نه، درون زمین با یکدیگر برخورد خواهند داشت و با هم بازی می‌کنند. در همین دیدار‌های پیش فصل و دوستانه‌ای که داریم، نفرات تیم‌ها با یکدیگر در ارتباط خواهند بود.

او یادآور شد:

مگر تمام تیم‌های لیگ برتر امکاناتی مثل تونل ضد عفونی کننده دارند؟ همه‌ی این کار‌ها نمایش و داستان است تا بازی‌ها را به هر قیمت برگزار کنند. ای‌کاش همان موقع لیگ را تمام می‌کردند که این شرایط به وجود نیاید و به مراتب بدتر نشده باشد.

هافبک صنعت نفت عنوان کرد:

ما از خیلی تیم‌های دیگر شانس بیشتری برای کسب سهمیه آسیایی داریم و از طرف دیگر دریافتی کمتری هم داشته‌ایم، اما در این شرایط بیشتر به فکر سلامتی دوستان و خودمان هستیم.

منبع: خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر صنعت نفت آبادان استقلال بختیار رحمانی صنعت نفت آبادان لیگ برتر تونل ضد عفونی کننده بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ اگرچه پیروزی‌های استقلال ادامه دارد و این تیم همچنان توانسته با یک امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس در صدر جدول باقی بماند، اما ۲‌گلی که آبی‌ها در دقایق پایانی بازی با شمس‌آذر قزوین دریافت کردند باعث شد فعلا عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را به پرسپولیس بدهند. هم‌اکنون سرخ‌ها با ۱۳‌گل دریافتی صاحب این عنوان هستند و این در حالی است که تعداد گل‌های خورده استقلال به عدد۱۴رسید. موضوع مزبور از این جهت حائز اهمیت است که رویکرد استقلال در این فصل مثل ۲‌سال پیش، ارائه فوتبال اقتصادی و محافظه‌کارانه بر مبنای دریافت حداقل گل بوده است. تا یک جا هم آبی‌ها در این زمینه عالی عمل کردند، اما در هفته‌های اخیر ساختار دفاعی آنها تا حدودی متزلزل عمل کرده است. این وضعیت در بازی خانگی با مس رفسنجان منجر به توقف استقلال شد و چیزی نمانده بود در دیدار با شمس‌آذر هم همین تراژدی تکرار شود.

حداقل آمار و ارقام اینطور نشان می‌دهد که یکی از دلایل افت دفاعی استقلال، غیبت رافائل سیلوا بوده است. مدافع برزیلی که بعد از یک دوره جدایی از جمع آبی‌پوشان بار دیگر به این تیم پیوست، عملکرد خوبی در استقلال داشته، اما طی هفته‌های اخیر به دلایل نه‌چندان مشخص نیمکت‌نشین شده است. در شرایطی که از مواردی همچون قهر یا مصدومیت به‌عنوان دلیل نیمکت‌نشینی سیلوا یاد می‌شد، شایعاتی هم وجود داشته است در مورد اینکه مدافع برزیلی به‌دلیل نزدیکی به مدیریت باشگاه مورد غضب کادرفنی قرار گرفته. هر چه هست آمار ترانسفرمارکت می‌گوید سیلوا در دو مسابقه با مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در فهرست ۱۸‌نفره قرار داشته (یعنی مصدوم نبوده) و در دیدار با شمس‌آذر به‌طور کلی از لیست خارج شده است. استقلال در غیاب این بازیکن طی ۳‌بازی، ۴‌گل خورده و هنوز وضعیت او برای حضور در مسابقه حساس بیرون از خانه برابر تراکتور روشن نیست.

کد خبر 846896 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال