Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@04:20:08 GMT

پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به علی لاریجانی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۰۲۹

پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به علی لاریجانی

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سپاه نیوز، متن پیام قدردانی سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح از علی لاریجانی به این شرح است :

برادر گرانقدر آقای دکتر علی لاریجانی

با سلام و تحیات

خدمت صادقانه و بی منت به انقلاب، نظام  و میهن اسلامی؛ راز ماندگاری شخصیت ها در حافظه تاریخی ایران و ایرانی است و گوهر گرانبهای خدمت و حضور توأم با تدبیر و کیاست جنابعالی در سه دوره حساس و متوالی راهبری و مدیریت "خانه ملت" سرمایه ارزشمندی است که نام جنابعالی را در تاریخ این سرزمین یادآور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک امنیت پایدار و مثال زدنی کشور و مصاف مقتدرانه ملت ایران با تهدیدات متنوع فراروی، که طی ۱۲ سال اخیر همزمان با طوفان حوادث، فتنه ها و جنگ های نیابتی و تروریستی طراحی شده توسط رژیم منفور و تروریستی امریکا و متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن در غرب آسیا حاصل شده  است، به پشتوانه ارتقای ارکان قدرت بازدارندگی نظام  و قدرت دفاعی حداکثری است که نقش جنابعالی و مجلس شورای اسلامی در آن برجسته و انکار ناپذیر است.

در این رهگذر بر خود وظیفه می دانم از همت و تلاش های ارزنده و اقدامات مدبرانه و راهگشای جنابعالی در حمایت "مجلس شورای اسلامی" از حوزه دفاعی و نیروهای مسلح کشور که الزامات رصد دقیق و دائمی تحولات منطقه و آمادگی کامل و همه جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای اجرای ماموریت های محوله بویژه در مقابله موفق با تهدیدات متصور را فراهم و تضمین کرده است؛ قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

با تجلیل و تکریم مجاهدت ها و تلاش های خالصانه در جایگاه والای "ریاست مجلس شورای اسلامی" در دوره های هشتم و نهم و دهم؛ دوام توفیق آن برادر گرانمایه در سنگرهای خطیر پیش رو  برای تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب برحقش رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از خداوند نعیم و کریم مسئلت می کنم.

   سرلشکر پاسدار محمد باقری
 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

کد خبر 1392296

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرلشکر محمد حسین باقری علی لاریجانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تبریک سالروز تشکیل سپاه، اظهار کرد: سپاه ضربه سنگین به رژیم کودک‌کُش صهیونیستی زد.

وی ادامه داد: صحبت‌های امروز بنده متعرض به اشخاص و افراد نیست، بلکه بیان بعضی ایرادات ساختاری است که در طول سالیان متعدد موانعی را در کارآمدی بالاتر مجلس شورای اسلامی ایجاد کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات اخیر، اظهار کرد: مردم علی‌رغم همه فشارهای بیگانگان و تبلیغات گسترده جهت دلسرد کردن مردم، حضور گسترده‌ای در انتخابات داشتند و دشمن را مأیوس کردند، آنها برگ زرین دیگری در کتاب قطور افتخارات اضافه کردند.

وی ادامه داد: مطالبه مردم، کارآمدی بیشتر و تحول مجلس شورای اسلامی بر حل مشکلات کشور و بازسازی سرمایه اجتماعی است. مجلس زمانی کارآمدتر خواهد شد که عوامل ناکارآمدی و موانع کارآمدی برطرف شود.

ذوالنوری اظهار کرد: بر اثر تغییرات سالیان اخیر و تحولات آیین‌نامه مجلس، شرایط به گونه‌ای پیش رفته که مجلس شورای اسلامی نماینده‌محور و هیأت رییسه‌محور نیست بلکه رییس محور است، حال اینکه مجلسی می‌تواند کارآمد باشد که همه نمایندگان در آن تأثیر و سهم داشته باشند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر گاهی به بهانه گرایش‌های سیاسی، بخشی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی کنار گذاشته می‌شوند و در حاشیه قرار می‌گیرند؛ گاهی نمایندگان در تصمیمات تأثیری ندارند. نمایندگان باید در همه موضوعات در قبال مردم و موکلان‌شان پاسخگو باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه سران قوا و شوراهای متعدد تصمیمی می‌گیرد که از جنس قانون‌گذاری است، باید این تصمیم از قبل به اطلاع نمایندگان رسیده و حتی از آن‌ها استمزاج شود. باید نمایندگان نقش اصلی را ایفا کرده و مجلس به جای رییس محوری، نماینده‌محور باشد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: عمر یک مجلس چهار سال است که ما در هر سال می‌توانیم یک مشکل اساسی اعم از خودرو، مسکن، حساب‌های مالی و اداری و بانکی را در دستور قرار داده و حل کنیم. این اقدامات باعث افزایش مشارکت مردم و سرمایه اجتماعی می‌شود. باید به شکرانه رأی مردم، مجلس آینده مجلسی کارآمد با اصلاح آیین‌نامه و برگرداندن اختیار به نمایندگان منتخب باشد.

کد خبر 6085425 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور