Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ امین روستایی با اعلام اینکه از سه سال گذشته تأمین و توزیع گازوئیل به‌طور کامل از نوع یورو ۴ برای ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر شهری آغاز شده است، افزود: هم‌اکنون ۹ جایگاه استان زیرساخت لازم را برای دریافت و ذخیره‌سازی این فرآورده نفتی دارند و این تعداد نسبت به مناطق همجوار در صدر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
وی خاطرنشان کرد: استان همدان به واسطه استقرار مکانی شهرها و موقعیت جغرافیایی‌ و به ‌عنوان متصل‌کننده استان‌های شمالی و مرکزی به جنوب و غرب کشور، همواره توجه و حساسیت مسئولان را به خود معطوف کرده است.
 
روستایی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرهای بزرگ این استان نسبت به دیگر کلانشهرهای کشور از آلودگی هوای کمتری برخوردارند، همه دست‌اندرکاران خود را در حفظ این دستاورد زیست‌محیطی مسئول می‌دانند.
 
مدیر منطقه همدان به مدیریت مصرف بهینه سوخت از سوی شهروندان و نهادینه شدن فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف همه فرآورده‌های نفتی در تفکر آحاد مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: از نیمه اردیبهشت‌ماه به‌تدریج بنزین موجود و قابل عرضه در ۹۷ جایگاه‌های این استان یورو ۴ است.

46

کد خبر 1392303

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اسداللهی، دبیر کمیته ملی شیر وزارت آموزش و پرورش از انجام برنامه توزیع شیر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به صورت منسجم‌تر خبر داد و گفت: این برنامه در سال تحصیلی جدید منسجم‌تر و قوی‌تر از گذشته برگزار می‌شود و امید می‌رود زنگ مهر و مدرسه با زنگ شیر آغاز شود.

اسداللهی: از ۲۳ مهر سال گذشته وزارت آموزش و پرورش تمام زیرساخت‌های خود را برای اجرای طرح توزیع شیر فراهم کرد و شرکت‌های لبنی در استان‌های مختلف برای کسب آمادگی فرصت خواستند. در برخی از استان‌ها شاهد بودیم توزیع شیر از دی آغاز شد، اما ۷۰ درصد کشور از آذر تحت پوشش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد دانش‌آموزان کشور شیر دریافت می‌کنند، گفت: در کشور ۵۰۰ واحد تولید لبنی وجود دارد و استاندارد‌های شیر مدارس بسیار سخت‌گیرانه‌تر از شیر بازار است. از بین ۵۰۰ شرکت، ۸۴ شرکت واجد شرایط شدند. براساس رتبه‌بندی و تمایل آنها ۲۰ شرکت از میان این شرکت‌های داوطلب وارد طرح توزیع شیر مدارس شده‌اند. برخی از شرکت‌های لبنی نیز در صف انتظار قرار دارند تا در صورت عدم توانایی شرکتی در تامین شیر، این مسئولیت بر عهده شرکت دیگری نهاده شود.

دبیر کمیته ملی شیر وزارت آموزش‌وپرورش به سالم‌تر بودن شیر استریل اشاره کرد و افزود: عمده چالش در تامین شیر مدارس، تامین پاکت استریل است چرا که علیرغم ظرفیت تولید آن در کشور تنها ۲۰۰ میلیون پاکت تولید می‌شود. این در حالی است که برای تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز داریم. به واسطه تامین شیر مدارس، چند واحد لبنی که با ظرفیت کمتری کار می‌کردند به ظرفیت آنها اضافه شده و تولید پاکت نیز افزایش یافته است. به دلیل کمبود این پاکت‌ها در هفته‌های منتهی به عید به جای توزیع شیر در پاکت ۲۰۰ سی‌سی از پاکت یک لیتری استفاده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور فرسفج خیرآباد
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • تأمین پاکت شیر چالش توزیع شیر در مدارس کشور!
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی