Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@13:40:06 GMT

پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به علی لاریجانی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۱۴۱

پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به علی لاریجانی

رییس ستاد کل نیروهای مسلح از خدمات علی لاریجانی در ریاست مجلس دهم قدردانی کرد.

به گزارش سپاه نیوز، متن پیام قدردانی سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح از علی لاریجانی به این شرح است :

برادر گرانقدر آقای دکتر علی لاریجانی

با سلام و تحیات

خدمت صادقانه و بی منت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی؛ راز ماندگاری شخصیت ها در حافظه تاریخی ایران و ایرانی است و گوهر گرانبهای خدمت و حضور توأم با تدبیر و کیاست جنابعالی در سه دوره حساس و متوالی راهبری و مدیریت "خانه ملت" سرمایه ارزشمندی است که نام جنابعالی را در تاریخ این سرزمین یادآور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک امنیت پایدار و مثال زدنی کشور و مصاف مقتدرانه ملت ایران با تهدیدات متنوع فراروی، که طی ۱۲ سال اخیر همزمان با طوفان حوادث، فتنه ها و جنگ های نیابتی و تروریستی طراحی شده توسط رژیم منفور و تروریستی امریکا و متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن در غرب آسیا حاصل شده است، به پشتوانه ارتقای ارکان قدرت بازدارندگی نظام و قدرت دفاعی حداکثری است که نقش جنابعالی و مجلس شورای اسلامی در آن برجسته و انکار ناپذیر است.

در این رهگذر بر خود وظیفه می دانم از همت و تلاش های ارزنده و اقدامات مدبرانه و راهگشای جنابعالی در حمایت "مجلس شورای اسلامی" از حوزه دفاعی و نیروهای مسلح کشور که الزامات رصد دقیق و دائمی تحولات منطقه و آمادگی کامل و همه جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای اجرای ماموریت های محوله بویژه در مقابله موفق با تهدیدات متصور را فراهم و تضمین کرده است؛ قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

با تجلیل و تکریم مجاهدت ها و تلاش های خالصانه در جایگاه والای "ریاست مجلس شورای اسلامی" در دوره های هشتم و نهم و دهم؛ دوام توفیق آن برادر گرانمایه در سنگرهای خطیر پیش رو برای تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب برحقش رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از خداوند نعیم و کریم مسئلت می کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

لینک کوتاه: asriran.com/0033zC

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لاریجانی نیروهای مسلح ستاد کل نیروهای مسلح علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه

علی شعبانی رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به رقابت چهار کاندیدا در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه گفت : تبلیغات انتخاباتی این کاندیدا‌ها از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ساعت هشت صبح روز ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه می‌یابد.

وی افزود: تمام قوانین تبلیغات انتخاباتی در دور دوم هم برقرار است و هرگونه تخلفات انتخاباتی رصد شده و متناسب با نوع تخلف با آن برخورد خواهد شد.

شعبانی با بیان اینکه این دوره انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه بصورت تمام الکترونیکی است، گفت: در دور اول انتخابات تنها بحث احراز هویت و سایر مقدمات کار به صورت الکترونیکی بود و اخذ رای بصورت دستی انجام گرفت، اما در این دوره اخذ رای نیز به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی افزود: تمام مقدمات کار و زیرساخت‌های لازم برای این کار تامین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در این دور انتخابات خبر داد و افزود: بر اساس قانون می‌توانستیم تعداد شعب را ۳۰ درصد کاهش دهیم، اما ترجیح ما این بود برای سهولت مردم، تعداد شعب مانند دور اول انتخابات باشد.

شعبانی در خصوص مدارک لازم برای شرکت در انتخابات گفت: در این دور انتخابات نیز مانند دور اول، افراد با همراه داشتن یکی از پنج مدرک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و یا کارت پایان خدمت می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی یادآور شد: در این دور انتخابات تنها افرادی می‌توانند رای بدهند که در دور اول یا اصلا رای نداده اند و یا فقط در حوزه انتخابیه کرمانشاه رای داده باشند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه در دور دوم انتخابات کاندیدا‌ها نیازی به کسب حد نصاب آرا ندارند، گفت: در این دوره انتخابات، دو کاندیدایی که بیشترین میزان رای را کسب کنند به مجلس راه می‌یابند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود