Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا بیان کرد: با توجه به حساسیت امتحانات مقطع نهم و دوازدهم و بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات این دو مقطع در استان با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یادآور شد: فرمانداران، بخشداران، شهرداران، هلال احمر برای برگزاری امتحانات و رعایت موارد بهداشتی همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: از همه ظرفیت‌های استان برای برگزاری آزمون پایه‌های نهم ودوازدهم استفاده شود.

گراوند در مورد تغییر ساعات اداری استان گفت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا ساعت ادارات استان از ۱۰ خرداد از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

او با قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی استان برای مقابله با کرونا گفت: از امروز تا ۱۷ خرداد به تمام بیمارستان‌های موجود در استان مهلت داده می‌شود تا بخش ویژه‌ای برای درمان بیماران حاد تنفسی در نظر گرفته و تجهیز کنند.

استاندار بوشهر افزود: اگر بیماریابی که صورت گرفته انجام نمی‌شد میزان مبتلایان به کرونا در استان بیشتر بود، اما اکنون شاهد هستیم که میزان بستری در استان روند ثابتی داشته است.

گراوند با قدردانی از همراهی مردم برای مقابله با کرونا افزود: اگر همراهی مردم ادامه نداشته باشد شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا خواهیم بود لذا انتظار داریم مردم استان همچنان رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با قدردانی از اقدام اصناف استان در تعطیلی بازار در عید فطر گفت: بازرسی از بازار با همکاری سازمان‌های صمت، اصناف، اماکن و علوم پزشکی برای رعایت موارد بهداشتی در بازار همچنان با جدیت انجام شود.

استاندار بوشهر بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای دعوت مردم به رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.

گراوند تاکید کرد: تالار‌های عروسی در استان همچنان تعطیل و عرضه قلیان در سواحل استان هم ممنوع بوده و شهرداری با همکاری دانشگاه و اماکن نیروی انتظامی نسبت به برخورد با عرضه کنندگان قلیان در سواحل و اماکن عمومی برخورد کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی بازار فاصله گذاری برگزاری امتحانات مقابله با کرونا استاندار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرامرز مرجانی فرماندار فومن در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با جذب ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ متر از کانال‌های آبرسانی روستا‌های کیابان و گل افزان مرمت و بازسازی می‌شود.

امام جمعه فومن هم در این جلسه با تاکید برتکریم ارباب رجوع در ادارات و نهاد‌های دولتی گفت: بنا بر فرمایش امام راحل، مردم صاحبان اصلی این انقلاب و ولی نعمت ما هستند پس مسئولان ضمن رعایت احترام مردم، باید برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی رعایت قوانین اسلامی به ویژه حجاب را بسیار با اهمیت دانست و افزود: دین مبین اسلام برای زنان ارزش بالایی قائل است و همه باید طبق قانون و موازین شرعی در جامعه رفتار و عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار