Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@13:22:44 GMT

جلوی انتقال کرونا به تیم پرسپولیس گرفته شده است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۲۹۵

جلوی انتقال کرونا به تیم پرسپولیس گرفته شده است

پزشک تیم پرسپولیس گفت: برای جلوگیری از انتقال کرونا به بازیکنان و کادر فنی تیم حساسیت ویژه‌ای داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از باشگاه پرسپولیس، دکتر علیرضا حقیقت اظهار کرد: با توجه به حساسیت باشگاه پرسپولیس برای عدم شیوع بیماری کرونا، تمهیداتی برای بازیکنان و کادر فنی اندیشیده شده که من سعی می‌کنم خیلی کلی به آنها اشاره کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازیکنان غیر از آموزشی که کامل درباره نحوه پیشگیری و نحوه انتقال بیماری کرونا داده شده، روش‌های جلوگیری از بیماری کرونا مثل استفاده از ماسک، شستن متناوب دست‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، در بدو ورود حتماً علائم حیاتی بازیکنان تست می‌شود، آن‌ها از تونل ضدعفونی رد می‌شوند. برای سالم‌سازی محیط رختکن، رختکن هر روز پیش از ورود بازیکنان به صورت کامل ضدعفونی می‌شود.

پزشک تیم پرسپولیس تأکید کرد: باز برای اینکه گارانتی بیشتری به کارهای خود بدهیم، سعی کردیم که محل استقرار بازیکنان را از نظر فیزیکی جدا کنیم که اگر یک بازیکن در جایی می‌نشیند، با بازیکن بغل‌دستی خود تماسی نداشته باشد.

وی افزود: یکی دیگر از کارهایی که سعی کردیم انجام دهیم این است که در اتاق معاینه پزشکی هم ما سعی کنیم جایی که بازیکنان استراحت می‌کنند، معاینه می‌شوند و یا کارهای درمانی و فیزیوتراپی انجام می‌شود، از نظر فیزیکی از نفر بغلی‌اش جدا شود. غیر از آن، تهویه محل رختکن و سالن بدن‌سازی و ساختمان‌ها رعایت شده و تهویه بیشتری در این موارد انجام می‌دهیم تا به این طریق به طور مؤثرتر جلوی انتقال کرونا گرفته شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان

به گزارش ورزش سه، در دقایق پایانی دیدار ایران مقابل کویت وقتی داور خطا روی سالار آقاپور را پنالتی اعلام کرد، چند نفر از بازیکنان که در تمرینات بهترین عملکرد را از خود نشان داده بودند، شانس بالایی برای زدن ضربه و ثبت نام خود در لیست گلزنان جام ملت‌های تایلند 2024 داشتند اما کاپیتان اصغر حسن‌زاده توپ را در اختیار سعید احمدعباسی قرار داد تا شانس او را برای کسب عنوان آقای گل مسابقات بالا ببرد.

سعید احمدعباسی که روی نیمکت قرار داشت وارد زمین شد و با ضربه‌ای سهمگین گل چهارم ایران و گل ششم خود را در مسابقات به ثبت رساند و دوباره به نیمکت برگشت.

این حرکت حرفه‌ای اصغر حسن‌زاده که خود چهار بار به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شده مورد تحسین سرمربی قرار گرفت و او در رختکن از بازیکنان خواست به افتخار کاپیتان باتجربه تیم یک دقیقه دست بزنند.

دیگر خبرها

  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • خوشحالی بازیکنان اینتر در رختکن پس از قهرمانی و سردادن شعار میلان ما اینجا هستیم / فیلم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • سندروم پس از کرونا چیست؟