Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:04:50 GMT

طبیعت سرسبز تکیه در قاب دوربین + تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۳۴۱

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری از طبیعت سرسبز و دیدنی روستای تکیه در شهر بیجار استان کردستان را مشاهده می‌کنید که شهروند خبرنگار ما ارسال کرده است.

منبع: اصغر خان‌محمدی – بیجار (روستای تکیه)

بیشتر بخوانید: نگاهی به طبیعت زیبای شهرستان آشتیان + تصاویر 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناظر زیبا مناطق گردشگری طبیعت زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسایگان سرسبز و مناسب سفر اطراف پایتخت کدامند؟

یک مزیت مهم شهرهای شمالی، نزدیک بودن آن‌ها به پایتخت است. - اخبار بازار -

مزیتی که این امکان را به شما می‌دهد تا برای سفرهای کوتاه یا حتی طولانی برنامه‌ریزی کنید. شهرهایی با منظره‌های زیبا و باورنکردنی از طبیعت و هوای خنک و مطبوع در بهار و پاییز که به هر بهانه‌ای دلتان می‌خواهد، آخر هفته‌ها بار سفر را ببندید و راهی شوید. با وجود تنوع بالای  ویلا برای اقامت نیز دغدغه‌ای نخواهید داشت و امکان رزرو انواع ویلاها با چشم‌اندازهای زیبایی از جنگل یا دریا را دارید.

علاوه‌بر این می‌توانید برای اجاره سوئیت در داخل شهرها نیز اقدام کنید و یک اقامت به‌صرفه و اقتصادی داشته باشید که این سوئیت‌ها نیز از نظر امکانات و قیمت بسیار متنوع هستند.

اما برای سفر به همسایگان سرسبز ایران باید چند نکته را مد نظر داشته باشید. اول و مهم‌ترین نکته، فصل سفر است؛ با این توضیح که در بهار و پاییز که تمامی مقاصد برای سفر جذاب و دیدنی هستند اما اگر برنامه سفر در تابستان را دارید، مقاصدی را انتخاب کنید که در ارتفاعات شمال کشور قرار دارند. با این انتخاب نه تنها خبری از گرمای تابستان نیست بلکه باید برای شب‌ها لباس گرم نیز همراه خود ببرید. از جمله ارتفاعات جذاب و دیدنی که طرفداران زیادی دارد باید به فیلبند و جواهرده اشاره کرد. البته این مقاصد فقط مخصوص روزهای گرم تابستانی نیستند، در فصل‌هایی مثل بهار یا پاییز نیز در این مناطق شاهد اقیانوس ابر در این مناطق خواهید بود و چشم‌اندازهای زیبایی می‌بینید که گاهی سخت می‌توانید زیبایی‌های آن‌ها را باور کنید.

نکته دیگری که در سفر به شهرهای شمالی باید به آن توجه کنید، هدف شما از سفر است. عاشق جنگل هستید یا دریا؟ می‌خواهید در بلوارهای ساحلی قدم بزنید یا به دل جنگل‌های بکر بروید؟ با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید ساده‌تر مقصد سفرتان را انتخاب کنید چرا که بعضی از شهرهای شمالی در امتداد جنگل‌های هیرکانی هستند و برخی دیگر در نوار ساحلی خزر قرار دارند. اما بعضی از شهرها نیز میراث‌دار جنگل و دریا به‌صورت هم‌زمان هستند که هر آن چیزی که از شمال انتظار دارید را به‌صورت یکجا به شما هدیه می‌دهد.

در ادامه دو مقصد جذاب برای سفر را به شما معرفی خواهیم کرد تا در صورتی که قصد برنامه‌ریزی به شمال ایران را داشته باشید، بتوانید ساده‌تر مقصد سفرتان را بر اساس شرایط خود انتخاب کنید.

بهترین سواحل شمال ایران

بخش مهمی از جاذبه‌های شمال ایران مربوط به سواحل دیدنی دریای خزر است. سواحلی که برای برخی از افراد خاطره‌های زیادی را به جا گذاشته و چشم انتظار به جا گذاشتن خاطراتی جدید برای افرادی دیگر است.

تقریبا نیمی از شهرهای شمال ایران در نوار ساحلی قرار دارند و اگر عاشق دریای خزر و سواحل آن باشید می‌توانید هر یک از این شهرها را به‌عنوان مقصد انتخاب کنید. البته که بیشتر شهرهای شمالی فاصله کمی با یکدیگر دارند و اگر در از جمله شهرهای ساحلی نیز نباشند با اقامت در هر یک از آن‌ها می‌توانید به سادگی خود را به ساحل رسانده و از آن لذت ببرید.

یکی از دیدنی‌ترین شهرهای استان گیلان شهر زیبای رشت و بندر انزلی است. اما رشت با وجود پرطرفدار بودن و تمام جذابیت‌هایش در کنار دریا قرار ندارد. در نتیجه اگر با سفر به رشت بخواهید به ساحل یا حتی جنگل بروید باید خود را به همسایه آن یعنی بندر زیبای انزلی که در فاصله کمی از آن قرار دارد، برسانید. البته که این بندر دیدنی جاذبه‌های دیدنی و تفریحی زیادی دارد که با اجاره  ویلا انزلی  و اقامت در آن می‌توانید یک برنامه‌ریزی جذاب برای سفر خود داشته باشید.

یکی از جذابیت‌های بندر انزلی وجود منطقه آزاد کاسپین در آن است که علاوه‌بر تفریح برای خرید و پاساژگردی نیز آن را به یک مقصد مناسب تبدیل کرده است. همچنین رزرو ویلا بندر انزلی در این منطقه با وجود تنوع بالایی بسیار ساده است و می‌توانید با هر بودجه‌ای برنامه‌ریزی کنید.

و اما برای رفتن به استان مازندران و رسیدن به یک شهر ساحلی نزدیک‌ترین مقصد، شهر زیبای چالوس است که پس از گذشتن از جاده کوهستانی و خاطره‌انگیز چالوس به آنجا می‌رسید.

چالوس، مقصد جذاب و تمام عیاری است که علاوه‌بر سواحل زیبا، دارای جنگل‌های بکر و دیدنی‌ست. ضمن اینکه با قرار گرفتن در ارتفاع برای سفرهای تابستانی نیز مناسب است.

برای اقامت در این مقصد نیز گزینه‌ای جذاب‌تر از ویلا چالوس وجود ندارد. ویلاهایی که اگر عاشق شنیدن صدای امواج باشید می‌توانید با فاصله کمی از دریا آن را رزرو کنید و اگر دوست دارید بوی تازگی جنگل را احساس کنید، ویلاهایی با چشم‌اندازی از طبیعت سرسبز بهترین گزینه هستند.

در هر صورت تنوع زیاد ویلاها در این شهر امکان اجاره ویلا چالوس  با هر شرایطی را به شما می‌دهد.

با وجود اینکه شهرهای زیادی در نوار ساحلی خزر قرار دارند ولی تفاوت بخش‌های مختلف ساحلی در دو شهر انزلی و چالوس، دست شما را برای تفریحات مختلف مثل قایق سواری یا استفاده از مجموعه‌های تفریحی آبی باز می‌گذارند. اگر هم به دنبال سواحل بکر برای قدم زدن باشید، می‌توانید بخش‌هایی را پیدا کنید که از آرامش و خلوتی آن لذت ببرید.

به عنوان نکته پایانی به خاطر داشته باشید مهم‌ترین بخش سفر شما به برنامه‌ریزی وابسته است. در قدم اول بهترین مقصد را در بهترین فصل انتخاب کنید. برای ساحل‌گردی در شمال به دلیل رطوبت بالای هوا، بهترین زمان بهار و پاییز است. در قدم بعد باید نسبت به رزرو اقامتگاه اقدام کنید که برای سفر به شمال با وجود طبیعت دیدنی، انواع ویلاهایی هستند تجربه اقامت در دل طبیعت را به شما هدیه می‌دهند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • نگرانی اهالی روستای انزل از آلودگی کارخانه سنگ شکن
  • قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان
  • توزیع شیرینی در روستای عرب آباد خسروی به مناسبت انتقام سپاه از اسرائیل + فیلم
  • جلوه گری بهار در تپه تاریخی مرادخان چی روستای توآباد + فیلم
  • جلوه‌ای از طبیعت روستای پیه دره در استان اردبیل + فیلم
  • همسایگان سرسبز و مناسب سفر اطراف پایتخت کدامند؟
  • ۲۶ شهروند گرفتار در ارتفاعات برفی مشهد نجات یافتند
  • مشاهده موشک‌های سپاه انقلاب در آسمان اصفهان از لنز دوربین شهروند خبرنگار + فیلم
  • رنجش اهالی روستای چالاوبکر از وضعیت نامناسب و سنگلاخی معابر + تصاویر
  • آزرده خاطر شدن اهالی روستای پاراقشلاق از آنتن دهی ضعیف موبایل