Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@05:43:17 GMT

کشف بیش از یک تن موادمخدر از قاچاقچیان مسلح

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۳۵۶

کشف بیش از یک تن موادمخدر از قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و ۱۳ کیلو موادمخدر در شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان "خاش" دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان خاش پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه "پژو ۴۰۵" در حال جابه جایی محموله مواد افیونی در یکی از محور‌های فرعی "خاش-ایرانشهر" بودند را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری بیان داشت: در پاک سازی منطقه درگیری، ۲ تن از اعضای این باند دستگیر و در بازرسی از خودرو‌ها یک تن و ۱۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر شامل: ۸۰۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۲۰۲ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش، یک کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه، یک قبضه سلاح گرینوف به همراه ۴۵۰ فشنگ و ۲۵ فشنگ جنگی اسلحه کلت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند حرفه‌ای قاچاق، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان کشف شد

سردار دوستعلی جلیلیان   اظهار کرد: تیم تخصصی پلیس زاهدان با رصد و اشراف اطلاعاتی چند روزه خود از فعالیت فردی متخلف در حوزه ماده روان گردان شیشه در سطح این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در گام بعدی پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع دریافتی و انجام هماهنگی‌های لازم قانونی، اقدام به بازدید از مخفیگاه فرد متخلف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف حدود ۷۶۰ لیتر مواد اولیه ماده روانگردان شیشه، که متهم قصد انتقال و جابجایی آن در سطح این شهرستان را داشت خبر داد و گفت: یک نفر متهم نیز در این راستا دستگیر شد.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در این عملیات گفت: برای امنیت و سلامت جامعه با تمام توان مقابل مجرمان و متخلفان اجتماعی خواهیم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان کشف شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • جزئیات حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری خاش
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید