Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی‌دشتکی روز سه‌شنبه در دیدار با معاون بنیاد مستضعفان کشور اظهار داشت: اختصاص ۳۵۰ میلیارد ریال برای محرومیت‌زدایی در ملکشاهی اقدامی بسیار مثبت است که با تحقق آن شاهد گام بلندی در راستای محرومیت‌زدایی در این منطقه محروم خواهیم بود.

وی، نقش بنیاد مستضعفان در محرومیت‌زدایی را مهم و ارزشمند خواند و افزود: از حمایت‌ها و کمک‌های بسیار خوب بنیاد مستضعفان در موضوعات مختلف از جمله محرومیت‌زدایی در استان، مشارکت در اربعین با تشکیل بزرگترین موکب کشور و کمک ۴۰ میلیارد ریالی در مقابله با کرونا قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام خواستار تحت پوشش قرار گرفتن هلیلان در بحث محرومیت‌زدایی همزمان با شهرستان ملکشاهی شد و گفت: هلیلان محروم‌ترین نقطه استان است و با توجه به توافقات اولیه انتظار این است که این منطقه نیز از خدمات بنیاد مستضعفان بهره‌مند شود.

سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: با وجود اینکه این منطقه به تازگی به شهرستان تبدیل شده است اما از محرومیت در رنج بوده و نیازمند توجه جدی است.

وی افزود: از کمک ۴۰ میلیارد ریالی بنیاد در بحث کرونا ۱۰ میلیارد ریال به هلیلان اختصاص یافته است اما برای تعدیل آسیب‌های اجتماعی در این منطقه نیازمند سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال هستیم.

استاندار ایلام خواستار اجرای تعهدات قبلی بنیاد و طرفین درگیر در کار محرومیت‌زدایی ملکشاهی شد و گفت: در بحث آب شرب فاز اول آماده شده و نیازمند اجرای فاز دوم هستیم، درمانگاه و دی‌کلینیک ملکشاهی نیز یکی دیگر از پروژه‌های مهم است که باید در زمان مقرر جمع شود و بحث سوم جاده دسترسی به شهرستان از مهمترین پروژه‌های عمرانی در این شهرستان است که نیازمند پیگیری جدی است.

سلیمانی‌دشتکی در ارتباط با اشتغال‌زایی در شهرستان ملکشاهی افزود: اختصاص 200 میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی با ایجاد صندوق‌های خاص توسط بنیاد در رفع معضل بیکاری تاثیرگذار خواهد بود.

استاندار ایلام گفت: از زمان حضور پرویز فتاح در بنیاد مستضعفان شاهد تحرک بسیار خوبی در این بنیاد قدرتمند برای محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف کشور از جمله ایلام هستیم.

گفتنی است در این نشست با تماس تلفنی استاندار ایلام با معاون مناطق محروم ریاست جمهوری مقرر شد در یک تفاهم‌نامه سه جانبه بین بنیاد مستضعفان، معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری و استانداری، شهرستان هلیلان نیز به موازات شهرستان ملکشاهی به عنوان پایلوت محرومیت‌زدایی در استان معرفی شود.

برچسب‌ها قاسم سلیمانی دشتکی استان ایلام بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی محرومیت پرویز فتاح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی استان ایلام بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی محرومیت پرویز فتاح قاسم سلیمانی دشتکی استان ایلام بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی محرومیت پرویز فتاح محرومیت زدایی استاندار ایلام بنیاد مستضعفان سلیمانی دشتکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: با رویکرد محرومیت‌زدایی ۶۵ کیلومتر عملیات راهسازی و آسفالت ریزی در مناطق روستایی و عشایری استان انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس نوظهور در جریان افتتاح راه روستای مرتضی کندی در پارس‌آباد اظهار کرد: سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ماموریت پیدا کرده تا با هدف محرومیت‌زدایی در اجرا و سرعت‌دهی به پروژه‌های عمرانی و زیربنایی با اولویت مناطق روستایی و عشایری ورود پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته و در همین راستا 65 کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شد که در این پروژه‌ها راهداری نقش نظارتی و فنی را عهده دار بوده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: در روستای مرتضی کندی دو کیلومتر راه روستایی به بهره برداری رسید که سپاه استان 6 میلیارد تومان برای آن هزینه کرده و پروژه بهسازی و آسفالت ریزی 2.5 کیلومتر مسیر ارتباطی عشایری نیز در بیله سوار افتتاح شد.

نوظهور بیان کرد: علاوه بر پروژه های آسفالت ریزی و راهسازی به همت بسیج سازندگی استان اردبیل آبرسانی به 455 روستا جزو برنامه ها و تکالیف اصلی است که تاکنون نیمی از این طرح ها نیز در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار به بهره برداری رسیده است.

وی از تلاشی مضاعف برای تکمیل سایر پروژه های آبرسانی روستایی در سال جاری خبر داد و گفت: تا شروع فصل گرما آب شرب 83 روستا نیز تکمیل شده و اهالی این روستاها در تابستان از آب بهداشتی و سالم و در عین حال پایدار بهره مند خواهند شد.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: با همکاری نهادهای حمایتی به ویژه کمیته امداد ساخت و تحویل مسکن مددجویی نیز با کیفیت و طرح های متفاوت به انجام رسیده و در روستاهای استان اردبیل تحویل خانواده های تحت پوشش کمیته امداد شده است.

نوظهور اظهار کرد: برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت سیل به شهرها و روستاها با همراهی منابع طبیعی استان و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طرح های آبخیزداری و احداث بندهای تاخیری در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 350 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها منابع پیش بینی شده تا با اجرای طرح‌های آبخیزداری بتوان آب جمع شده در این بندها را به سمت باغات و اراضی زراعی هدایت کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست