Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هوشنگ یاورپور، طی حکمی از سوی محمدمهدی کربلایی، به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شد. تاریخ انتشار: 13:52 - 06 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۸۸۴

خبرگزاری میزان - طی حکمی از سوی محمدمهدی کربلایی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  هوشنگ یاورپور به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی را از تاریخ ۹۹/۲/۳۱ به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب می‌نمایم.

امیداست با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از نیرو‌های متعهد و متخصص در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف متعالی شرکت اهتمام ورزیده و در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) بیش از پیش موفق و موید باشید.

براساس این گزارش، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) شامل سه منطقه آزاد، ویژه اقتصادی و فرودگاهی بین‌المللی امام خمینی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این شرکت سه اداره کل، دفتر برنامه‌ریزی و بودجه، اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی و اداره کل امور مالی و درآمد هدایت می‌کند.

یادآور می‌شود هوشنگ یاورپور، دارای دکترای مدیریت دولتی گرایش مدیریت منابع انسانی و یک چهره دانشگاهی است. تدریس، پژوهش و راهنمای پایان نامه‌های مقاطع ارشد و دکترا در دانشگاه‌هایی از جمله پیام نور، آزاد و علمی‌کاربردی کارنامه درخشان علمی اوست. وی دارای مقالات متعدد داخلی و خارجی در حوزه مدیریت منابع انسانی است.

یاور پور پیش از این کارشناس اقتصادی اداره کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک ملی ایران بوده است. وی همچنین سابقه معاونت سرمایه انسانی بانک ملی ایران اداره کل امور شعب شمال تهران را در کارنامه خود دارد.

پژوهشگر منتخب نظام بانکی در سال ۱۳۹۴ و پژوهشگر سال ۱۳۹۷ بانک ملی ایران از دیگر سوابق یاورپور است.

 

بیشتر بخوانید: عجایب صنعت هوانوردی ایران در دوران کرونا

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی فرودگاه ها معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، گفت: بانک‌ها رویکرد مشتری محوری را به توسعه محوری تغییر دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین شامگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بانک تجارت استان بوشهر با تبریک حماسه غرورآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله پهپادی و موشکی به اسرائیل جنایتکار، اظهار داشت: این حماسه مهم و موفق شادمانی برای ملت ایران و جهان اسلام و آزادی‌خواهان دنیا به دنبال داشت.

وی با اشاره به تعامل مطلوب و هم‌افزایی مسئولان بوشهر و فارس در اجرا طرح‌های مشترک گفت: اکنون طرح‌های مهم و بزرگی از جمله خط ریلی شیراز، بوشهر و عسلویه و بزرگراه شیراز به بوشهر با تعامل مسئولان دو استان بوشهر و فارس در حال اجرا است و این تعامل نتایج قابل توجهی در تسریع این طرح‌ها داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خدمات و تلاش بانک تجارت استان بوشهر در ابعاد گوناگون توسعه استان را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات استانی در اجرا طرح‌های عمرانی همکاری و تعامل بانک‌ها و تخصیص منابع اعتباری بسیار مهم و بانک تجارت در این حوزه موفق عمل کرده است.

باستین با بیان اینکه در قانون بودجه ظرفیت‌های مهمی برای بانک‌ها برای مشارکت در طرح‌های عمرانی و اقتصادی پیش‌بینی شده است تصریح کرد: طرح‌های عمرانی و اقتصادی پیشران از جمله تکمیل زنجیره ارزش در امور کشاورزی، پرورش آبزیان، خرما، معادن و دیگر عرصه‌ها نیاز به مشارکت بانک‌ها در تامین منابع مالی است.

وی تسهیلات تکلیفی بانک‌ها را بر اساس قانون بودجه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تسهیلات تکلیفی در عرصه اشتغال‌زایی و حمایت از طرح‌های تولیدی هر ساله به بانک‌ها ابلاغ می‌شود که در این عرصه بانک تجارت موفق عمل کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تاکید کرد: لازم است بانک‌های استان بوشهر 50 درصد از منابع اعتباری خود را در اختیار بخش تولید قرار دهند و در عرصه مسئولیت اجتماعی هم بیشتر مورد توجه قرار گرفته شود.

باستین با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور تامین منابع مالی طرح‌ها از سوی بانک‌ها است اضافه کرد: حداقل یک سهم برای هر بانک برای طرح‌های مصوب در نظر گرفته شده است.

وی تغییر رویکرد بانک‌ها در توسعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: یک رویکرد جدید مورد انتظار از بانک‌ها این است که بانک‌ها از مشتری محوری به توسعه محوری تغییر رویکرد دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به پرداخت تسهیلات بانکی به مردم با شرایط آسان افزود: برای رفاه و آسایش مردم در دریافت تسهیلات بانکی اقدامات لازم انجام شود و ضمن تکریم مردم فرایند پرداخت تسهیلات بانکی به بخش خصوصی به ویژه مردم آسان‌سازی شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد