Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@23:47:26 GMT

کشف ۶۵۷خودروی احتکار شده در ۷۲ ساعت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۵۴۹

کشف ۶۵۷خودروی احتکار شده در ۷۲ ساعت

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۶۵۷ دستگاه خودروی احتکار شده در ۷۲ ساعت در سطح کشور خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزار دانشجو، سرهنگ سهراب بهرامی با اشاره به جدیت پلیس امنیت اقتصادی در ارتباط با برخورد با سودجویان و اخلالگران اقتصادی به ویژه اخلالگران بازار خودرو، اظهار کرد: در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر احتکار خودرو‌های فاقد پلاک توسط افراد سودجو و سوداگران بازار، پلیس امنیت اقتصادی رصد اطلاعاتی بازار و صدور ابلاغیه‌های متعدد و اطلاع‌رسانی به رده‌های اجرایی به منظور برخورد با مجرمان و محتکران را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و در جریان بازدید از پارکینگ‌ها و انبارها، ۶۵۷ دستگاه انواع خودروی سواری احتکاری در ۷۲ ساعت توسط پلیس امنیت اقتصادی و فرماندهی انتظامی استان‌های گیلان، تهران بزرگ و غرب استان تهران کشف و محل دپوی خودرو‌ها پلمب شد.

این مقام انتظامی با اشاره به آشفتگی‌های اخیر بازار خودرو در عرضه و افزایش قیمت در بازار، گفت: این پلیس بنا به رسالت و وظیفه اصلی خود، پیش‌بینی، پیشگیری و کنترل، طرح مبارزه با احتکار خودرو را در دستور کار قرار داده و هیچگونه مماشاتی با محتکران خودرو نمی‌کند.

وی از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس خودرو اخلالگر احتکار خودرو پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله که در اختلاف ملکی اقدام به قتل کرده‌بود، در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر