Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در پیامی توئیتری نوشت: ظرف یک‌سال، چهار هزار تروریست با تابعیت عربستان تحت إشراف و حمایت رژیم تکفیری ـ وهابی آل‌سعود وارد عراق شدند که این آمار، مشت نمونه خروار از تعداد تروریست‌های سعودی است که در طول ۱۷ سال گذشته در عراق فعالیت داشته‌اند.

 

مهندس «نصر الشمری» در ادامه خاطرنشان ساخت: از این رو می‌توان تخمین زد که تروریست‌های سعودی چه جنایاتی مرتکب شده و چه تعداد انسان بی‌گناه را به کام مرگ کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خواستار آگاهی مردم عراق از این واقعیت شد و سپس تأکید کرد: ما هر قطره از این خون‌های به‌ناحق ریخته شده را مطالبه می‌کنیم و به لطف و یاری خداوند، توانایی این خونخواهی را داریم.

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نصر الشمری نجباء انتقام خون سعودی تروریست عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام عصر چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های آب و برق، سدها، انرژی، پسماند و حمل و نقل درون‌شهری استان با حضور دکتر هدایت مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور، با بیان اینکه اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است، گفت: سد چناره در چرداول که تأمین کننده آب شرب سه شهرستان سیروان، چرداول و ایلام است با وجود انجام مطالعات، توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از لیست اعتبارات خارج شده که درخواست رفع موانع آن را داریم.

وی افزود: شبکه‌های توزیع آب شهری خصوصاً در مرکز استان بسیار فرسوده است به طوری که ۴۰ درصد نشتی آب در این شبکه‌ها داریم که رفع آن اعتبار مناسب و کار شبانه روزی و جهادی می‌طلبد.

هژبری ضمن بیان اینکه شبکه انتقال ۲۳ کیلومتری آب از سد ایلام به مرکز استان و شبکه انتقال آب چشمه‌های گل‌گل فرسوده است، توضیح داد: برخی شهرستان‌های استان شبکه تصفیه خانه و دفع فاضلاب ندارند و ارتقای تصفیه خانه شهر مهران که گرانیگاه اربعین است به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی در حوزه حمل و نقل درون شهری نیز خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های درون شهری در ایلام بسیار فرسوده هستند و تقاضای اختصاص حداقل ۴۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمت در اربعین و مرکز استان داریم که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

کد خبر 6088259

دیگر خبرها

  • تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا با این روغن
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود