Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه که روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد، «فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصادی ودارایی از برنامه واگذاری شرکت‌های دولتی و زیرمجموعه بانک‌های دولتی در بازار بورس گزارش داد.

وزیر اموراقتصادی و دارایی همچنین در گزارش جداگانه‌ای، روند آزادسازی سهام عدالت به مردم را تشریح کرد و رییس جمهوری نیز درباره سرعت بخشیدن به فرآیند آزادسازی، مدیریت بازار سرمایه و فعال سازی در جهت حراست از حقوق صاحبان سهام عدالت تذاکراتی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت ۳میلیون و ۵۰۰هزار نفر در نخستین عرضه ETF

دراین جلسه همچنین گزارش دیگری در خصوص تشکیل صندوق‌های سرمایه گذاری معامله پذیر(ETF )به عنوان نخستین تجربه دولت در ابعاد مختلف و چگونگی واگذاری آن مطرح و بررسی شد که در نخستین عرضه، سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مشارکت داشته‌اند.

درادامه این جلسه با توجه به برنامه جامع دولت برای جهش تولید کشور در ابعاد مختلف، موضوع امنیت غذایی با اتکا به تولید داخل مورد بحث قرار گرفت. در همین زمینه «کاظم خاوازی» وزیر جهاد کشاورزی گزارشی از برنامه تولید کالاهای اساسی و چگونگی خرید تضمینی محصولات کشاورزی ارائه کرد.

براساس تصمیم این جلسه، تامین با کیفیت نهاده‌ها و چگونگی حمایت از کشاورزان ازجمله خرید به هنگام محصولات و تنظیم بازار باید به گونه ای باشد که ضمن حمایت از تولید با کاهش هزینه‌های مبادله، کالاهای تولیدی به قیمت عادلانه دراختیار مصرف کننده قرار گیرد.

27215

کد خبر 1392300

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دولت دوازدهم حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای آمریکا درباره چگونگی پاسخ به ایران

به گزارش همشهری آنلاین، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) گفت واشنگتن در حال «سازماندهی یک پاسخ دیپلماتیک» به حمله ایران است تا از تشدید تنش‌ها جلوگیری کند.

به گزارش اسپوتنیک، وزیر خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفت: «در ۳۶ ساعت گذشته ما در حال سازماندهی و هماهنگی یک پاسخ دیپلماتیک بوده‌ایم تا از تشدید تنش‌ها جلوگیری کنیم.»

روابط عمومی کل سپاه بامداد یک‌شنبه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد و اعلام کرد ایران ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است. این حمله در واکنش به حمله ارتش اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه صورت گرفت که به شهادت هفت تن از مستشاران نظامی ایران منجر شده بود.

منابع خبری از پایان جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پس از سه ساعت خبر دادند.

پیش‌تر منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند جلسه امروز کابینه جنگ این رژیم پس از سه ساعت بدون حصول نتیجه به پایان رسیده است و فردا نیز جلسه‌ای برای بررسی گزینه‌های پاسخ به ایران برگزار خواهد شد.

جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در حالی برای دومین روز متوالی بی‌نتیجه به پایان رسید که این رژیم از جنوب در غزه و از شمال با حزب‌الله لبنان درگیر بوده و باید منابع نظامی خود را در جبهه‌های مختلف تقسیم کند.

در همین راستا، شبکه خبری سی.ان.ان امروز به نقل از منابع اسرائیلی گزارش داد رژیم اشغالگر حمله زمینی به شهر رفح در جنوب نوار غزه را به دلیل حمله ایران به تعویق انداخته است.

کد خبر 844768 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • ادعای آمریکا درباره چگونگی پاسخ به ایران
  • گزارش روزانه بورس ۲۷ فروردین/ بازگشت امید به بازار سرمایه
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • جلسه اضطراری بورسی ها؛ دامنه نوسان بورس برای سه روز کاهش یافت/ برنامه بانک مرکزی برای جلوگیری از جهش قیمت سکه؛ فردا حراج داریم!
  • دولت بر ایجاد بازار گسترده ای برای نفت خام ایران به ویژه در شرق آسیا متمرکز شده است
  • تخلیه رشد بهاری بورس
  • گفتگوی دولت و بخش خصوصی برای رشد اقتصادی
  • لزوم مشارکت مردم در تولید مسکن/ اسناد روستایی واگذار شود
  • گزارش روزانه بورس ۲۵ فروردین/ سقوط آزاد بورس