Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل آبفای خوزستان از انجام دو پروژه برای آبرسانی به مردم غیزانیه ظرف سه هفته آینده خبر داد. تاریخ انتشار: 13:57 - 06 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۸۸۸ خبرگزاری میزان - صادق حقیقی‌پور در مصاحبه تلفنی با شبکه خبر ضمن اظهار خواهی بابت مشکلات پش آمده در آبرسانی به غیزانیه، اظهار کرد: تا سه هفته آینده با اجرای دو پروژه بزرگ تامین و انتقال آب مشکلات تامین آب در این دهستان‌ها برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل آبفای خوزستان تصریح کرد: پروژه اول مروبط به انتقال و تامین آب از رودخانه کارون با استفاده از تصفیه خانه شیبان با خط لوله ۶۰۰ میلی متری انتقال است، ایستگاه تقویت فشار سوفیره تا سه هفته آینده وارد مدار خواهد شد تا مشکل تامین آب در ۳۶ روستا دهستان غیزانه حل شود. بیشتر بخوانید:  ۲۵۰ پروژه در صنعت آب و برق افتتاح می شود وی افزود: پروژه بعدی تامین آب هفت روستای دهستان مشرقات است و با حدود ۴۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع و تامین آب از کانال کوت امین از سه هفته آینده وارد مدار می‌شود.
حقیقی پور عنوان کرد: این دو پروژه طی سه هفته آینده نهایی خواهد شد و اجرای کامل آن می‌تواند مشکلات مربوط به تامین اب را برطرف کند.
وی ادامه داد: برای نقاط بحرانی آبرسانی به صورت سیار و از طریق تانکر صورت می‌گیرد و به همین منظور ظرفیت موجود را از ۴ به ۱۱ تانکر افزایش دادیم تا تمام نیز‌های آب شرب مردم و دام‌های آن‌ها تامین شود.
مدیرعامل آبفای خوزستان با اشاره به دستورات رئیس جمهور و وزیر نیرو برای حل مشکلات غیزانه بیان کرد: شرکت آبفای روستایی و آب و فاضلاب استان ادغام شدندو مجری آبرسانی به این دهستان ها، شرکت آب و فاضلاب استان شد و تمام نواقص طرح مشخص و برطرف شده و و با تامین لوله و الکتروتروپمپ، متریال‌های برقی شامل کابل و تابلو برق عملیات نصب به سرعت اجرا می‌شود.
وی افزود: مشکلات مربوط به آبرسانی در این منطقه نردیک به ۲۰ سال قدمت دارد وظیفه و تامین آب این روستا به شرکت آب و فاضلاب استان واگذار شده و امیدواریم دیگر این مشکل تکرار نشود.
حقیقی پور بیان کرد: تاکنون در پروژه انتقال آب به دهستان‌های غیزانیه از رودخانه کارون نزدیک به ۷۵ میلیارد تومان هزینه شده است، اما اختصاص منابع مالی جدید اطلاعی ندارم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو سه هفته آینده تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد

مجید آخوندزاده مدیر امور آبرسانی شهرستان یزد با بیان اینکه چاه تامین آب شرب در شرایط اضطراری بخش آکرم آباد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، گفت: با حفر این چاه بیش از ۱۵ هزار نفر از جمعیت بخش اکرم آباد از بهبود فشار آب و آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند.

او دبی آب این چاه را ۲۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: خط انتقال این چاه ۱۰۰ متر است که آب این چاه را به مخزن پنج هزار مترمکعبی اکرم آباد انتقال می‌دهد.

مدیر امور آبرسانی شهرستان یزد مدیریت مصرف آب برای گذر از تنش آبی تابستان پیش رو را ضروری خواند و ادامه داد: امیدوار هستیم بتوانیم با صرفه جویی و همراهی مردم در تابستان ۱۴۰۳ کمترین قطعی و افت فشار را شاهد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد