Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:32:36 GMT

آغاز ثبت درخواست مجوز برپایی موکب اربعین

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۶۲۵

آغاز ثبت درخواست مجوز برپایی موکب اربعین

سید حسن حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت http://mokeb.org  نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در این راستا موکب‌هایی که دارای پروانه فعالیت هستند، می‌توانند برای تمدید آن، با ستاد استان و شهرستان هماهنگی کنند.

وی بیان کرد: برای تعداد ثبت نام موکب‌ها، محدودیتی وجود ندارد و هر تعداد موکب می‌توانند نسبت به درخواست خود در سامانه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی گفت: تمامی خدمات بهداشتی، خوراکی، تغذیه و درمانی موکب‌های ایرانی و به تبع آن موکب‌های آذربایجان‌غربی در پیاده‌روی اربعین رایگان است.

حسینی بیان کرد: موکب‌های آذربایجان‌غربی در سامرا، مهران، کربلا و در مسیرهای مابین کربلا و نجف استقرار می‌یابند و یک موکب مرزی ویژه بازرگان برای زائران خارجی تدارک دیده شده تا زائران اهل ترکیه و جمهوری‌آذربایجان بعد از استراحت در این موکب به کربلای معلا اعزام شوند.

امسال ۱۷ مهرماه مصادف با روز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده و شماره حساب‌های ۱۲۲۵۸۱۲۷۱۷۸۵۱ بانک انصار و ۰۱۰۳۰۳۳۵۳۵۰۰ بانک ملی پذیرای کمک‌های مردمی به ستاد اربعین است.

طی سال گذشته ۲۱ موکب از این استان برای ارائه خدمات در اربعین  در زمان مورد نظر در مسیرهای مشخص مستقر شدند.

برچسب‌ها سید حسن حسینی موکب اربعین ستاد اربعین آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید حسن حسینی موکب اربعین ستاد اربعین آذربایجان غربی سید حسن حسینی موکب اربعین ستاد اربعین آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، راه آهن جمهوری اسلامی اعلام کرده : پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از امروز  آغاز شده است.

شهروندان  برای خرید بلیت همه مسیر‌ها می‌توانند به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان می توانند بلیت مورد نیاز خود را با مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیت تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • ۸۱ هزار نفر در واحد‌های اقامتی آذربایجان‌غربی اقامت کردند
  • آغاز کشت بهاره چغندرقند در آذربایجان‌غربی
  • کشت بهاره چغندرقند در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • آغاز کشت بهاره در آذربایجان غربی
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • ۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی اقامت کردند
  • آغاز هفته اکرام ایتام