Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای محراب گفت: قربانی کردن و توزیع آن میان نیازمندان یکی از سنت‌های حسنه اسلامی ایرانی در رفع مشکلات و دفع بلایا است. 

«یعقوب شیرمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر روی آوردن حرکت‌های جهادی به مساله معیشت نیازمندان به خصوص در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در لبیک به ندای رهبر انقلاب و با همکاری دو کانون امام مهدی(عج) و شهدای محراب طرح قربانی ۸ رأس گوسفند به نیت سلامتی آقا امام زمان(عج) و ریشه‌کنی کامل کرونا در شهرستان ملکان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای محراب شهرستان ملکان با اظهار تأسف از وضعیت دشوار اقتصادی و تشدید آن در دوران کرونا، افزود: در این میان که با تعطیلی و کم رونقی برخی از مشاغل، حتی ثروتمندان لب به شکوه و شکایت برداشته‌اند؛ اقشار آسیب پذیر جامعه در تنگنای سخت مالی و معیشتی به سر می‌برند و این امر تلاش مضاعف گروه‌های جهادی و بچه‌های مسجدی؛ در جذب بیشتر از پیش کمک‌های مردمی را به خود می‌طلبد.

 

وی در تکمیل توضیحات خود با تاکید به اهمیت نقش خیرین در شکل‌گیری و تداوم حرکت‌های جهادی، گفت: تمام هزینه این قربانی‌ها که حدود ۱۵ ميليون تومان می‌باشد توسط خیرین شهرستان ملکان تامین شده که پس از ذبح و تقسیم در بسته‌بندی‌های کامل بهداشتی به صورت شبانه و مخفی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین ۱۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع شد.

 

شیرمحمدی با تشکر از همکاری صمیمانه بچه‌های کانون امام مهدی(عج) در اجرای این طرح اظهار داشت: امروزه در دنیای تجارت و تولید شرکت‌های کوچک با تلفیق و متحد شدن همدیگر تبدیل به غول‌های بزرگ تجاری می‌شوند که با به دست آوردن قدرتی مضاعف می‌توانند موفق‌تر از قبل عمل کنند و از این رهگذر ما نیز می‌توانیم با همیاری و اتحاد گروه‌های جهادی وسعت فعالیت‌های عام المنفعه را از نظر کیفی و کمی، افزایش دهیم.

 

او در پایان مصاحبه با ابراز خرسندی از کاهش آمار مبتلایان به کرونا، اضافه کرد: خوشبختانه با همراهی بی‌نظیر مردم فهیم ایران در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در کنار فداکاری‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت، امروز شاهد قطع جدی زنجیره انتقال و به کنترل درآمدن کوید۱۹ هستیم و به امید خدا و عنایت خاصه حضرت بقیه الله الاعظم به زودی ریشه‌کنی کامل این بیماری منحوس را جشن خواهیم گرفت.

پایان پیام/697

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس کنترل شیوع کرونا ویروس آمار مبتلایان به کرونا شیوع بیماری کرونا ویروس کرونا در فارس پیشگیری از ویروس کرونا کرونا ویروس مقابله با کرونا پیشگیری از کرونا کروناویروس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نذر قربانی بیماری کرونا ویروس کرونا ذبح قربانی گوشت قربانی نذورات قربانی قربانی کردن قربانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ناصر عتباتی روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: این پویش از پنجم بهمن ماه گذشته مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شده بود و تا روز شهادت آن در ۲۳ فروردین ادامه داشت.

وی اضافه کرد: از دیگر برکات این پویش، سازش ۱۱ فقره پرونده قتل عمد منجر به قصاص نفس و آزادی ۳۹۷ زندانی با گذشت شکات از شکایت خود بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این میزان سازش در قالب پویش «به حرمت امام علی (ع) می بخشم» نشان از ارادت مردم استان به اهل بیت (ع) است.

عتباتی اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری پویش های فرهنگی اینچنین شاهد سازش های بیشتر در آذربایجان غربی باشیم.

دیگر خبرها

  • رزمی کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران روادید در تایلند
  • کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود
  • ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد
  • پشت‌پرده سبوس‌گیری از آردها/ سلامت مردم قربانی سودجوها!
  • پیگیری تاریکی تونل بخش قارون دزپارت و وقوع حواث تلخ +فیلم
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • زمان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد