Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:05:57 GMT

استقبال از جاذبه‌های گردشگری آستارا

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۷۴۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حضور مسافران در اماکن گردشگری شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان از روز جمعه آغاز شده و در تعطیلات عید سعید فطر به اوج خود رسید.

پر شدن پارکینگ بازار بزرگ ساحلی آستارا، پارک خودروها با پلاک‌های غیر بومی و اکثراً از استان‌های اردبیل، آذربایجان‌های شرقی و غربی، البرز، قزوین و زنجان در حاشیه پارک‌ها و بوستان‌های آستارا، ترافیک خیابان‌های اصلی و صف قایق سواری و اسب سواری در ساحل، شلوغ بودن تالاب استیل، باغ پرندگان، گردنه کوهستانی حیران و پناهگاه حیات وحش آستارا، گواه استقبال گردشگران از جاذبه‌های این شهرستان مرزنشین شمال کشور بعد از سه ماه تعطیلی اماکن اقامتی و زیارتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4934393

منبع: مهر

کلیدواژه: آستارا گردشگری استان گیلان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی راهپیمایی روز قدس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مدون برای استانداردسازی اماکن گردشگری

محمد ثابت اقلیدی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت سعدی شیرازی گفت: سعدی شیرازی بیش از ۳۰ سال از عمر خود را در سفر گذراند و حکایت‌های خود از اندوخته‌های سفر را در اشعار خود بیان کرد.

او، هم‌نشینی با مردم را از ویژگی‌های بارز این شاعر بزرگ دانست و گفت: آرامگاه سعدی پس از حافظیه دومین مکان گردشگرپذیر کشور محسوب می‌شود و در نوروز گذشته بیشترین میزان گردشگری را داشته است.

ثابت اقلیدی اضافه کرد: در نوروز امسال حافظیه در صدر آمار بازدیدکنندگان نوروزی قرار داشت و آرامگاه سعدی جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و تخت جمشید جایگاه سوم را از آن خود کرد؛ این نشان از علاقمندی مردم ادب دوست به مفاخر فرهنگی ایران دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: برنامه مدونی برای استانداردسازی اماکن گردشگری استان داریم که برای تحقق این امر از کمک نخبگان استفاده خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برنامه مدون برای استانداردسازی اماکن گردشگری
  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • تداوم خدمات‌رسانی در فرودگاه و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی اصفهان
  • تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران در جاذبه‌های تاریخی و پایانه‌های مسافرتی استان اصفهان
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین