Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور قانون «مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت» را برای اجرا به وزارت خانه‌های کشور، اطلاعات، امور خارجه و دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، شورای عالی امنیت ملی و قوه قضائیه ابلاغ کرد.

مطابق این قانون، کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور مکلفند در چهارچوب سیاست‌های کلی نظام و بهره مندی از ظرفیت‌های منطقه‌ای و بین المللی، با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، کشور‌های اسلامی و جمهوری اسلامی ایران و نقش مخرب این رژیم نامشروع در برهم زدن صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی و نقض گسترده و سامان‌مند (سیستماتیک) حقوق بشر اعم از جنگ افروزی، اقدامات تروریستی، جنگ الکترونیک، استفاده از تسلیحات سنگین و سلاح‌های ممنوعه علیه غیرنظامیان، محاصره انسانی، شهرک سازی، آواره کردن مردم فلسطین، تلاش برای انضمام بخش‌های دیگری از سرزمین فلسطین، ادامه اشغال سرزمین فلسطین و بخش‌هایی از سوریه (جولان)، لبنان و دیگر سرزمین‌های اشغالی مقابله نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، این قانون در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی، تصویب شد و در تاریخ ۳۱ اردیبهشت به تأیید شورای نگهبان رسید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: روحانی رژیم صهیونیستی فلسطین حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از اقدام کوبنده و بازدارنده نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی

حزب اعتدال و توسعه در حمایت از اقدام کوبنده و بازدارنده نیرو‌های مسلح ایران علیه رژیم تبهکار صهیونیستی، بیانیه‌ای را صادر کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ
و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. (شعراء - ۲۲۷)
«وعده صادق»

سکوت و تسامح جانبدارانه و غیر عادلانه کشور‌های مدعی حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد در محکوم نمودن جنایت تروریستی حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی، موجب شد تا نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی مشروع و بازدارنده وفق ماده (۵۱) منشور ملل متحد مجموعه‌ای از حملات ترکیبی علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم سفاک را عملیاتی نمایند.

درهم شکسته شدن هیمنه پوشالی، انزجار افکار عمومی و فشار‌های داخلی علیه این رژیم آپارتاید موجب گردیده تا سردمداران تبهکار آن به منظور جبران شکست‌های پیاپی به دنبال رویارویی مستقیم با ایران باشند تا به خیال باطل خود با گسترش جنگ در منطقه و دخیل نمودن ایالات متحده آمریکا به عنوان محور استکبار و هژمونی جهانی و برخی کشور‌های امپریالیست غربی از باتلاق جنگ چندجانبه با نیرو‌های مقاومت بگریزند.

جمهوری اسلامی ایران با این اقدام دفاعی مشروع و بازدارنده در قالب رویکردی مسئولانه، بار دیگر نشان داد به دنبال ایجاد و تداوم هیچگونه جنگ منطقه‌ای نمی‌باشد و به سایر کشور‌ها نیز یادآوری کرد که از بین رفتن امنیت در خاورمیانه و اقصی نقاط جهان به نفع هیچ کشوری نخواهد بود.

هم اکنون با توجه به اشاعه اخبار جعلی توسط رسانه‌های معاند مبنی بر بی ثمر بودن اقدامات موثر ایران، مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است.

حزب اعتدال و توسعه همگام با ملت شریف و آزاده ایران، ماجراجویی‌های جنون آمیز و پر مخاطره رژیم آپارتاید صهیونیستی که زنگ خطری برای امنیت و صلح جهانی تلقی می‌شود را به شدید‌ترین وجه ممکن محکوم و ضمن تقدیر واسع، حمایت قاطع از نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام نموده و تمامی ظرفیت خود را برای تقویت وحدت و انسجام ملی به کار خواهد برد.

وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم
حزب اعتدال و توسعه
۱۴۰۳/۰۱/۲۶

دیگر خبرها

  • افشای دسیسه‌چینی آمریکا علیه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • روسیه خواستار بررسی تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد
  • تعظیم در برابر قدرتی که ساعت‌ها آسمان سرزمین‌های اشغالی را تسخیر کرد
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • غیورمردان سپاه با عملیات «وعده صادق» خواب را از چشمان صهیونیست ها ربودند
  • رئیسی: هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از اقدام کوبنده و بازدارنده نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی
  • «وعده صادق» ضربه شصت ایران به دنیا بود؛ شورای امنیت نتوانست قطع نامه علیه ما تصویب کند
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد