Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@15:13:57 GMT

جو بايدن سرانجام پس از 2 ماه رويت شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۸۳۳

جو بايدن سرانجام پس از 2 ماه رويت شد

خبرگزاری آریا- جو بایدن، نامزد بالقوه دموکرات‌های آمریکا در انتخابات نوامبر که بیش از دو ماه در هیچ مراسمی دیده نشده بود، عاقبت در مراسم «روز یادبود» که در نزدیکی منزلش برگزار می‌شد، حاضر شده و حلقه گلی به کشته‌شدگان ارتش کشورش تقدیم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این نامزد بالقوه دموکرات‌های آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، از زمان لغو ناگهانی گردهمایی انتخاباتی دهم مارس خود در کلیولند که به علت شیوع کرونا بود، بیشتر کمپین انتخاباتی‌اش را از منزلش در «ویلمینگتون» ایالت دلاور مدیریت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بایدن بدون اعلام قبلی در مراسم روز دوشنبه به همراه همسرش ظاهر شد و هر دو ماسک به صورت داشتند. بر خلاف او، دونالد ترامپ و همسرش که در مراسم‌های مشابهی در قبرستان «آرلینگتون» ایالت ویرجینیا و «قلعه مک‌هنری» در «بالتیمور» ایالت مریلند حضور داشتند، با وجود توصیه مقام‌های درمانی، از پوشیدن ماسک امتناع کردند.
جو بایدن بعد از ادای احترام به کسانی که جان خود را در نیروی ارتش ایالات متحده آمریکا از دست داده‌اند، گفت: «هرگز جانفشانی‌هایی که این مردان و زنان داشتند، فراموش نکنید. هرگز، فراموش نکنید. از حضور در اینجا مفتخرم.»
حضور کم‌رنگ بایدن در دوران پاندمی کرونا بسیار محسوس بوده است و اقدام روز دوشنبه او می‌تواند نقطه عطفی در کارزار ریاست جمهوری او باشد که به شدت تحت تاثیر این پاندمی است. در حالی که امکان برگزاری مراسم‌های سنتی نظیر گردهمایی‌های انتخاباتی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، حضور بایدن نشان می‌دهد که او قصد ندارد تمام پنج ماهی که تا انتخابات زمان باقی مانده است، در منزل سر کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • رویت یک پژو ۲۰۶ با نقاشی عجیب در خیابان‌های ایران | تصویـر
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری