Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@15:37:12 GMT

در جلسه فدراسیون پزشکی-ورزشی با سهیل مهدی چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۹۵۳

در جلسه فدراسیون پزشکی-ورزشی با سهیل مهدی چه گذشت؟

سرپرست فدراسیون پزشکی-ورزشی و مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ امرو در جلسه‌ای به تبادل نظر با بکدیگر پرداختند.

به گزارش مشرق، صبح امروز سرپرست فدارسیون پزشکی ـ ورزشی در جلسه‌ای با مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ شرکت کرد و طرفین در خصوص موضوعات و موارد مختلف فوتبال تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که دکتر عباسی مدیر افسران کنترل سلامت نیز حضور داشت، شرکت‌کنندگان به ارزیابی وهمفکری برای رفع چالش‌ها و نقاط ضعف موجود پرداختند.

طی جلسه امروز قرار شد با هماهنگی بین باشگاه‌ها، هیأت‌های پزشکی ـ ورزشی استان‌ها و همچنین ادارات کل ورزش و جوانان زمینه بهتری خوبی برای اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها ایجاد شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهیل مهدی فدراسیون پزشکی ورزشی لیگ برتر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل