Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@21:13:17 GMT

سایت فروش ایران خودرو ساعت ۸ صبح فردا باز می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۹۷۷

به گزارش اکوفارس به نقل از ایکوپرس- تا ظهر امروز ششم خردادماه بیش از 350 هزار متقاضی محصولات ایران خودرو اقدام به ثبت نام و دریافت کد کاربری در سایت امتا کرده اند و روند ثبت نام در این سایت بدون مشکل خاصی ادامه دارد. 

هم زمان با ادامه صدور کد کاربری و رمز عبور در سامانه امتا که از روز چهارم خردادماه آغاز شده،‌ ثبت نام در سایت فروش ایران خودرو نیز از روز هفتم به مدت یک هفته یعنی تا روز 14 خردادماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از ثبت نام و  انتخاب یکی از چهار محصول عرضه شده در این طرح، تمامی متقاضیان واجد شرایط بدون اولویت و در شرایط یکسان وارد فرآیند قرعه کشی خواهند شد. 

طبق بخشنامه فروش فوق العاده ایران خودرو، ظرف چهار روز فرآیند قرعه کشی در حضور نهادهای ناظر انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان ملزم به پرداخت مابه التفاوت وجه خودرو ظرف 48 ساعت خواهند بود. وجه واریزی افرادی که در قرعه کشی پذیرفته نشده اند نیز ظرف 7 روز به صاحبان حساب مسترد خواهد شد.  

گفتنی است چهار محصول 206 تیپ دو، پارس با موتور تی.یو.5، رانا و پژو 405 اس.ال.ایکس در برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو با ظرفیت 15 هزار دستگاه عرضه شده است. 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ایران خودرو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در این طرح فروش که از ۲۹ فروردین ماه آغاز می‌شود، قیمت جک j۴، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، KMC T۸ یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون تومان و BAC X۳ نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم

شرایط فروش جک J۴

انتهای پیام/

کد خبر: 1227457 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الفیحا + پخش آنلاین
  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز