Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:07:30 GMT

پیگیری ماجرای فوت زن کپرنشین در دادسرای کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۰۳۱

پیگیری ماجرای فوت زن کپرنشین در دادسرای کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پیگیری ماجرای فوت زن کپرنشین در دادسری استان خبر داد.

مهدی قنادی با اشاره به انتشار خبری در خصوص مرگ یک زن کپرنشین در رسانه‌های استان، اظهارکرد: در خبری که روزگذشته(پنجم خرداد) برخی از رسانه‌های استان آن را انعکاس دادند، عنوان شده حادثه هنگامی رخ داده که ماموران شهرداری درحال رفع تخلف زمین خواری در محدوده یکی از شهرک‌های کرمانشاه بوده‌اند و تخریب کپر این زن مرگش را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بدنبال بازتاب این خبر حساسیت‌هایی در سطح استان بوجود آمد، لذا دادسرای عمومی و انقلاب استان به آن ورود کرده و به جد در حال پیگیری این پرونده هستیم.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان اضافه کرد: پیکر این زن اکنون در پزشکی قانونی است و منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی استان درخصوص علت مرگ وی هستیم.

وی تاکید کرد: طی روزهای آینده نظر دقیق پزشکی قانونی در این رابطه اعلام خواهد شد و چنانچه محرز شود فرد یا افرادی در مرگ متوفی مقصر هستند، بدون اغماض با آنها برخورد قانونی خواهیم داشت.

قنادی یادآورشد: از همه رسانه‌های استان هم می‌خواهیم تا زمان اعلام نتیجه قطعی پزشکی قانونی، از انتشار مطالب غیرواقعی پرهیز کنند و این اطمینان را می‌دهیم درصورتی که تخلفی محرز شود، با خاطیان برخورد قانونی جدی خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کپرنشینی كرمانشاه مرگ شهرداري استانی اجتماعی دادستان کرمانشاه پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه

محمدی مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه گفت: در گام بعدی باید مجوز سازمان غذا و دارو کشور اخذ شود و تا زمانی که چنین مجوزی را نداشته باشیم، هیچ شرکتی نمی‌تواند به داروخانه هلال احمر دارو بدهد.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیز باید پیگیری‌هایی برای اخذ مجوز سازمان غذا و دارو کشور انجام دهد، اما متاسفانه گویا تمایلی به پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر ندارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یادآور شد: اگر دانشگاه علوم پزشکی بخواهد و با جدیت پیگیری کند، این مجوز از سوی سازمان غذا و دارو اخذ می‌شود.

محمدی با بیان اینکه کرمانشاه همچنان تنها مرکز استانی در کشور است که داروخانه هلال احمر ندارد، افزود: در حال حاضر ۳۸ داروخانه هلال احمر در کشور فعالیت دارند و برخی استان‌ها حتی چند داروخانه دارند.

وی احداث داروخانه هلال احمر را حق مردم کرمانشاه دانست و این امر را برای تامین دارو‌های تک نسخه‌ای و کمیاب خصوصا برای بیماران خاص و صعب‌العلاج از جمله بیماران سرطانی بسیار مهم دانست و اظهار کرد: همین حالا نیز هلال احمر برای دارو بیماران نیازمند کمک‌هایی ارائه می‌دهد و چه بهتر است که این کمک‌ها از طریق داروخانه هلال احمر ساماندهی شود تا بتوان برخی دارو‌های بیماران نیازمند را رایگان در اختیار آنها قرار داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا