Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@09:52:49 GMT

واکنش توییتری‌ها به مشکلات غیزانیه +تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۰۸۵

واکنش توییتری‌ها به مشکلات غیزانیه +تصاویر

کاربران فضای مجازی در توییتر به مشکلات غیزانیه واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، وجود 300 چاه نفت در بخش غیزانیه اهواز این منطقه را به یکی از مناطق نفت خیز خوزستان و کشور مبدل کرده است. وجود هزاران لوله انتقال نفت در کنار خانه و کاشانه اهالی غیزانیه شکلی از همزیستی صنعتی و سنتی را به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بخش غیزانیه یکی از سه بخش تابع و بزرگترین بخش شهرستان اهواز است که در بخش شرقی در مسیرهای اهواز به ماهشهر، رامشیر، رامهرمز و هفتکل واقع شده است. ٨٣ روستا در این بخش واقع شده و بیش از 25 هزار نفر جمعیت در آن ساکن هستند. شغل اکثر ساکنان کشاورزی و دامپروری است.

مشکل بی آبی مردم منطقه سبب شده در سالهای گذشته همواره شاهد اعتراض های به حق مردم این ناحیه باشیم. در روزهای اخیر نیز مردم منطقه با بستن جاده مهم اهواز – امیدیه، تردد در این جاده ترانزیتی را متوقف کردند.

کاربران فضای مجازی به اتفاقات اخیر غیزانیه واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از آن ها را مشاهده می کنید:

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس توییتر غیزانیه خوزستان اهواز فضای مجازی کاربران فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جواد محجوبی گفت: سستی و ناهمواری جاده‌های غالباً خاکی و صعب العبور و همچنین تاریکی و دید بسیار کم شبانه، مانع از نقش آفرینی و تلاش جهاد گونه در موقعیت‌های پرخطر سیلابی استان نشد. 


محجوبی افزود: علی رغم وجود تهدید‌های جانبی در بارش‌های رگباری کم نظیر اخیر، شب گذشته عوامل فنی و گروه‌های گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای یزد در بند‌های خاکی و مسیل‌های در معرض آسیب حاضر شدند و با رصد پیوسته خطرات احتمالی، تمهیدات لازم را پیش بینی کردند. 


گفتنی است مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت علاوه بر حضور شبانه در مکان‌های مذکور، امکانات و ماشین آلات در اختیار را برای حضور میدانی و عملیات عمرانی موردنیاز بسیج کردند. رصد لحظه‌ای آمار بارندگی براساس مدل‌های مختلف علمی و دبی ورودی رودخانه‌ها و بند‌ها و ارسال هشدار‌های لازم به مسئولین ذیربط نیز از مهمترین اقدامات این شرکت در حوادث اخیر محسوب می‌شود. 


شایان ذکر است در بارندگی اخیر، دبی اندازه گیری شده در رودخانه تفت به ۹۲ مترمکعب در ثانیه با دوره بازگشت بیش از ۱۰۰ سال رسید. این حجم از رواناب می‌تواند به خوبی گویای تلاش‌های تاثیرگذار عوامل میدانی کلیه دستگاه‌های ذیربط در مدیریت و کنترل خسارات ناشی از آن باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی