Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نظامی ارشد صهیونیست هشدار داد اجرای طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری منجر به موجی از عملیات‌های فلسطینان خواهد شد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ژنرال «کامل أبو رکن» هماهنگ‌کننده فعالیت‌های کابینه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی درباره اجرای طرح اشغال بخش‌های بزرگی از کرانه باختری هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شبکه رادیویی «گالگالاتز» معروف به رادیو ارتش اسرائیل امروز (سه‌شنبه) به نقل از أبو رکن گزارش داد: «حرکت کابینه اسرائیل به سمت الحاق کرانه باختری می‌تواند موجی از حملات تروریستی را در پی داشته باشد».

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم‌پست»، وی طی جلسه‌ای خصوصی به «بنی گانتز» وزیر جنگ و «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل هشدار داد که این طرح می‌تواند هماهنگی‌های امنیتی با تشکیلات خودگردان فلسطین را نابود کند.

بر این اساس، این نظامی ارشد صهیونیست در ادامه افزود که تغییر ساختار «حرم ابراهیمی» و قطع کمک‌های مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین همزمان با تداوم اظهارات درباره اشغال کرانه باختری، تشکیلات را مجبور می‌کند که هماهنگی‌های امنیتی را لغو کرده و این نگرانی را افزایش می‌دهد که افسران پلیس فلسطینی سلاح‌های خود را به سمت اسرائیل بگیرند.

رژیم صهیونیستی بعد از شناسایی قدس به عنوان پایتخت این رژیم توسط آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس، با حمایت‌های دولت ترامپ قصد دارد ۳۰ درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند.

مقامات و گروه‌های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند. تشکیلات خودگردان این هفته اعلام کرد که همکاری امنیتی و اطلاعاتی با تل‌آویو و واشنگتن را به حالت تعلیق درآورده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز طی سخنرانی در پنجاه‌وسومین سالروز اشغال شهر بیت‌المقدس بعد از جنگ شش روزه، با تاکید بر تداوم اشغال این شهر از سوی این رژیم، گفت بیت‌المقدس برای اسرائیل مهم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هشدار مقام صهیونیست الحاق کرانه باختری کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین گزارش داد که نظامیان صهیونیست بامداد امروز به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه یورش بردند.

این عناصر متجاوز به منطقه یعبد در جنوب غرب جنین نیز حمله کرده و تعدادی از فلسطینی‌های ساکن این منطقه را بازداشت کردند.

اردوگاه جدید عسکر واقع در شرق نابلس نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست طی بامداد امروز بود.

نظامیان اشغالگر به شهر حلحول واقع در شمال الخلیل نیز حمله کرده و خانه‌های شهروندان فلسطینی را تفتیش کردند. منطقه عناتا در شمال شرق قدس اشغالی، کفر نعمه در غرب رام الله و اردوگاه عقبه جبر در اریحا نیز شاهد این یورش‌های وحشیانه نظامیان صهیونیست بودند.

لازم به ذکر است که وزارت بهداشت فلسطین روز سه شنبه آمار جدیدی از شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون منتشر کرد.

براین اساس، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین و جنگ علیه غزه، ۴۷۸ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.

در بین این شهدا ۱۲۲ کودک، چهار زن و ۱۶ اسیر حضور داشتند که همگی پس از تشدید تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه کرانه باختری پس از عملیات طوفان الاقصی به شهادت رسیدند.

کد خبر 6087216

دیگر خبرها

  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند