Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@16:40:53 GMT

اگر لیگ هم برگزار نشود پرسپولیس قهرمان می شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۲۲۲

اگر لیگ هم برگزار نشود پرسپولیس قهرمان می شود

به گزارش افکارنیوز،

حسین خبیری در خصوص نامه چند باشگاه لیگ برتری به وزیر ورزش مبنی بر جلوگیری از برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: مدیران چهار باشگاه لیگ برتر، شرایط برگزاری بازی ها را طبق آیین نامه های فیفا و AFC مناسب نمی دانند آن وقت خودشان همین قوانین را برای تهدید کردن زیر پا می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می گویند اگر لیگ برگزار شود به فیفا شکایت می کنیم اما خودشان به وزیر ورزش به عنوان یک فرد سیاسی نامه زدند. ورود یک فرد دولتی و حکومتی در فوتبال می تواند مشکل جدیدی برای فوتبال ایران به‌وجود بیاورد.

اخبار ورزشی- مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس افزود: اگر قرار است لیگی تعطیل شود باید کشورهایی که متاسفانه آمار مرگ و میر بیشتری نسبت به ایران در زمینه بیماری کرونا داشته اند چنین تصمیمی می گرفتند اما آنها فوتبال را فراموش نکردند و کار را پیش می برند.

وی ادامه داد: طوری از بخش خصوصی صحبت می کنند که گویا لیگ را هم باید برایشان خصوصی کرد. مگر یک باشگاه خصوصی می تواند از قوانین سازمان لیگ فوتبال، تبعیت نکند.

خبیری درباره ادعای مدیران چهار باشگاه لیگ برتری برای به خطر افتادن جان بازیکنان و اعضای تیم های فوتبالی به مسئولان این باشگاه ها طعنه زد و یادآور شد: چرا همین آقایان که کارخانه دار هم هستند یک بار برای کارگران خود در کارخانه هایشان دلسوزی نمی کنند و پروتکل های بهداشتی را برای دورکاری آنها مراعات نکردند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس خواستار رسیدگی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به این وضعیت شد و گفت: به نظرم فدراسیون فوتبال باید مقتدرانه در قبال چنین تهدیداتی بایستد. من مشکلی با هیچیک از این باشگاه ها ندارم اما مدیران برخی از این باشگاه ها واقعاً دو سه سال بیشتر نیست که وارد فوتبال شده اند. آن‌وقت درباره تمام مسائل، نظر می دهند.

خبیری درباره موضع باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ما همچنان هم می گوییم حاضر نیستیم مشکلی برای سلامتی مردم کشور به وجود بیاید. هزار قهرمانی فدای سر یک تار موی هواداران فوتبال. حرف ما این است که باید به حرف مرجع فوتبال ایران توجه کرد. ما از تمرین کردن تمکین کردیم و حالا هم به بخشنامه ها عمل می‌کنیم اما صحیح نیست یک باشگاه بصورت کاملاً خودسرانه تصمیم به تعطیلی بگیرد.

وی در پایان راجع به اینکه اگر لیگ برتر تعطیل شود سرنوشت صدرنشینی سرخ ها به کجا خواهد رسید گفت: نمی دانم تلاش آقایان به کجا خواهد رسید اما آنچه مشخص است بهانه گیری این افراد برای نرسیدن پرسپولیس به پوکر قهرمانی است. من می گویم قطعاً اگر لیگ هم برگزار نشود پرسپولیس قهرمان می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس قهرمانی پرسپولیس حسین خبیری اگر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی

تمرین پرسپولیس طبق معمول در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
 

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.
تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است