Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@03:41:19 GMT

خسارت‌دیده‌های سینما میلیونر می‌شوند!

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۲۳۳

خسارت‌دیده‌های سینما میلیونر می‌شوند!

قرار است تولیدکنندگان بیست و یک فیلمی که باید در ایام نوروز رنگ پرده سینماها را می‌دیدند اما قربانی شرایط کرونایی و تعطیلی سینما شدند، وام چهار درصدی ۳۰۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

 قدس آنلاین: به لطف و مرحمت رئیس سازمان سینمایی قرار است در اقدامی بی‌نظیر، کارشناسانه و تاریخی! تولیدکنندگان بیست و یک فیلمی که باید در ایام نوروز رنگ پرده سینماها را می‌دیدند اما قربانی شرایط کرونایی و تعطیلی سینما شدند را میلیونر کند!

سازندگان فیلم‌های یاد شده که برخی با وام و کمک همسایه‌ها فیلم‌های خود را ساخته‌اند و برخی فیلم‌ها بیش از چند میلیارد هزینه دربرداشته است با پر کردن فرم خسارت دیدگان کرونایی سینما، در صف دریافت وام سیصد میلیون تومانی ایستاده‌اند!

معلوم نیست با این بذل و بخشش ملوکانه از کیسه مردم، سینماگران بیکار و مقروض چه باید بکنند و چه زمان می‌توانند از شر کرونا خلاصی یابند و اگر مافیا اجازه دهد! فیلم‌هایشان اکران شوند تا بتوانند اقساط وام‌های بنیاد فارابی را که ارقام درشت بودجه سینمایی را بر سرسفره تولیدات دکوری و سیاسی دولتی به اتفاق رفقا حیف و میل می‌کند، پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تکلیف کمک مالی بدون عوض به سینماگرانی که کرونا پروژه‌های سینمایی آنها را به تعطیلی کشید و مقروضشان کرد همچنان نامشخص است.

نکته مهم اینکه اکنون سازمان سینمایی با توجه به تعطیلی سینماها و اجرای برنامه‌هایی به نام سینما و رکود تولید و اکران و در صورت گل گرفتن درهای گشاد جشنواره‌های بودجه برباده موسوم به فیلم فجر، کلی پول خرج نکرده و تلنبار شده در انبان خود دارد و خواهد داشت که می‌تواند با کار کارشناسی توسط سلامت اندیشان سینما آن مبالغ هنگفت را به عنوان کمک مالی بلاعوض به سینماگران بیکار و آسیب‌دیده اهدا کند و سد وام‌بازی را از سر راه خسارت دیدگان سینما بردارد. این کارشدنی است، البته اگرحیف و میل‌هاو لفت و لیس‌ها اجازه دهد!

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا و سینما حمایت از مشاغل آسیب پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث غیر مترقبه از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول امهال از محل بند (د) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

کد خبر 6087491

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی دیده شدن سینمای قهرمان محور را گرفت
  • جشن تولد برای میلاد کی‌مرام/ از سینمای قهرمان محور حمایت کنید
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما