Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به مناسبت سوم خرداد ماه و با حضور فرمانده قرارگاه علمیاتی جنوب شرق ارتش، بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و دکتر هاشمیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، فاز اول بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام حسین (ع) ارتش در کرمان شامل اورژانس، سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو افتتاح شد. تاریخ انتشار: 14:34 - 06 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۹۰۱

خبرگزاری میزان - به مناسبت سوم خرداد ماه و با حضور امیر سرتیپ دوم معمارباشی فرمانده قرارگاه علمیاتی جنوب شرق ارتش، بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و دکتر هاشمیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، فاز اول بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام حسین (ع) ارتش در کرمان شامل اورژانس، سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیمارستان سه طبقه شامل بخش‌های اورژانس، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، زنان و زایمان، اتاق‌های عمل و بستری، رادیولوژی و آزمایشگاه است که به گفته فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش با تامین اعتبار تا ۲۲ بهمن ماه به صورت کامل و در فاز‌های بعدی به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: فرمانده نیروی زمینی ارتش از نقش موثر استاندار گیلان در مبارزه با کرونا قدردانی کرد

امیر سرتیپ دوم معمارباشی در حاشیه این افتتاحیه عنوان کرد: فاز نخست این بیمارستان با هزینه ۵۰ میلیارد ریال و طی ۹ ماه احداث و تکمیل شده است.

وی افزود: ساختار و نوع مواد به کار گرفته شده در ساختمان این بیمارستان هم در راستای حفاظت از محیط زیست است و جزو بیمارستان‌های سبز محسوب می‌شود.

امیر سرتیپ دوم معمارباشی تصریح کرد: سازه‌های به کار گرفته شده در این بیمارستان سبک و ضدزلزله بوده و در دیوار‌ها و کف‌پوش‌های آن از مواد آنتی‌باکتریال استفاده شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی

در این مراسم، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس