Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی قنادی بااشاره به انتشارخبری درخصوص مرگ یک زن کپرنشین در رسانه‌های استان، اظهارکرد: در خبری که روزگذشته (پنجم خرداد) برخی از رسانه‌های استان آن را انعکاس دادند، عنوان شده، مرگ این زن هنگامی رخ داده که ماموران شهرداری درحال رفع تخلف زمین خواری در محدوده یکی از شهرک‌های کرمانشاه بوده اند و تخریب کپر این زن حادثه را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: با توجه به حساسیت بوجود آمده در استان بدنبال انتشار این خبر، دادسرای عمومی و انقلاب استان به آن ورود کرده و به جد در حال پیگیری این پرونده هستیم.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان اضافه کرد: پیکر این زن اکنون در پزشکی قانونی است و ما منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی استان درخصوص علت مرگ متوفی هستیم.

او تاکید کرد: طی روز‌های آینده نظر دقیق پزشکی قانونی در این رابطه اعلام خواهد شد و چنانچه محرز شود فرد یا افرادی در مرگ متوفی مقصر باشند، بدون اغماض با آن‌ها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

قنادی یادآورشد: از همه رسانه‌های استان می‌خواهیم تا زمان اعلام نتیجه قطعی پزشکی قانونی از انتشار مطالب غیرواقعی پرهیز کنند و اطمینان خاطر می‌دهیم درصورتی که تخلفی محرز شود با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری استان کرمانشاه پزشکی قانونی دادستان عمومی و انقلاب پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با کشف حجاب درجامعه یک مطالبه مردمی است

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ رئیس کل دادگستری استان در اولین نشست شورای استانی نظارت، پیگیری و مدیریت موضوعات و وقایع مهم استان در سال جاری با اشاره به اینکه ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در راستای اجرای موازین قانونی و نیز منطبق با خواست و اراده عمومی جامعه می‌باشد از عوامل و دست اندرکاران اجرای طرح نور قدردانی کرد.
حجت الإسلام براتی زاده، ضمن اشاره به مهمترین بایسته‌های مربوط به اجرای قانون عفاف و حجاب گفت: قاطبه مردم اعتقاد دارند که موازین اخلاقی و اجتماعی باید در جامعه رعایت شود و این مسأله یک مطالبه بسیار جدی و در عین حال از جمله مقررات قانونی است که ضامن صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی خواهد بود.
وی با بیان اینکه برخی گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق از طرق مقتضی ابزار‌های نشان می‌دهد که برای بهبود وضعیت عفاف و حجاب در سطوح ملی و استانی باید اقدامات مهم و اساسی صورت پذیرد افزود: بنابراین اجرای طرح نور بر مبنای این رویکرد و کارکردی پیش بینی شده است.
براتی زاده به فضا سازی رسانه‌ای غرب و معاندین در اجرای برخی سازوکار‌های نمایشی و ساختگی برای انحراف افکار عمومی جامعه اشاره کرد و از مجریان طرح نور خواست با عزم و اراده جدی و براساس مقررات موضوعه نسبت به ایفای تکالیف قانونی خود اقدام کنند و همچنین مراقب حاشیه سازی‌های دشمنان باشند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از وظیفه شناسی ضابطان در حوزه اجرای این طرح گفت: خوشبختانه این عزیزان با وجود اینکه در اجرای مأموریت‌های قانونی خود بطور مضاعف تلاش می‌کنند در عین حال سعه صدر و خویشتنداری توأم با اقتدار را در دستور کار و اولویت اقدام و عمل خود قرار داده اند و این رویکرد و راهبرد درخور تحسین است.
سیدجواد ایلالی از مردم فهیم و شهیدپرور استان خواست ضابطان انتظامی را در مسیر بهبود شاخص‌های امنیت روانی، اخلاقی و اجتماعی بیش از پیش همراهی کنند.

دیگر خبرها

  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • پیگیری برای اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • فرمانده سپاه تهران: گروه‌های «سفیران مهر»، تذکر رعایت حجاب را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • ماجرای شکستگی لوله و هدر رفت آب این بار در روستای مله کبود + فیلم
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • برخورد با کشف حجاب درجامعه یک مطالبه مردمی است
  • اجرای بخش مهمی از مصوبات طرح عمرانی منطقه پنج پیش از شروع تابستان