Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن فرهادی در ویدئو کنفرانس امروز خود با خبرنگاران درباره تعیین تکلیف تیم‌هایی که تست کرونای برخی از اعضای آنها مثبت اعلام شده است گفت: پروتکل مشترکی را با وزارت ورزش برای برگزاری لیگ برتر تدوین کردیم که راهکار خوبی برای برگزاری مسابقات است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فوتبال فقط محدود به لیگ برتر و دسته اول خواهد بود و تمرین و مسابقه سایر لیگ‌ها منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام ماساژ برای ورزشکار ممنوع است و نباید انجام شود.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت افزود: باید اصول بهداشتی را کاملاً رعایت کرد و از حمل و نقل عمومی استفاده نشود. همچنین دوش گرفتن ورزشکاران بایستی در منزل انجام شود. برنامه مسابقات ۳ تا ۴ هفته پس از تمرینات و بدون تماشاگر خواهد بود. اگر یک مورد تست پی سی آر ورزشکاران مثبت شد از حضور منع می‌شود و اگر تست مثبت به ۵ نفر در یک تیم افزایش یابد تیم اجازه تمرین نخواهد داشت.

کد خبر 4934526

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا محسن فرهادی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس والیبال سردار آزمون وزارت ورزش و جوانان فوتسال لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو تعویض سرمربی تیم ملی والیبال در تهران

دو بازیکن از اردوی تیم ملی والیبال خارج و دو بازیکن دیگر به جمع اردونشینان اضافه شدند.

طرفداری| با نظر سرمربی تیم ملی والیبال ایران، دو بازیکن در اردوی تیم ملی جابه‌جا شدند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله اول تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از 15 فروردین با هدایت پیمان اکبری زیر نظر موتا پائز و دستیاران برزیلی‌اش در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی با حضور 18 بازیکن در حال برگزاری است.

بر این اساس بازیکنان در این مرحله از اردو که بیشتر به حضور استعدادهای درخشان و جوانان اختصاص دارد در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را برگزار می‌کنند که ویدئوی تمرینات آن‌ها به همراه آنالیز دقیق تمرین در لحظه توسط تیم آنالیز برای پائز و لئوناردو سرمربی و مربی تیم ملی ارسال می‌شود.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان یوسف کاظمی و علی زارع از امروز از اردو خارج شدند و پوریا حسین خانزاده و امیرحسین توخته که قرار بود از هفته آینده به اردوی تیم ملی اضافه شوند، پس از استراحتی کوتاه به اردوی تیم ملی دعوت شدند. همچنین رضا رضایی نیز هفته گذشته به جمع اردو نشینان اضافه شد.

این مرحله تمرینات تیم ملی والیبال ایران تا روز یکشنبه 9 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و سپس تمرینات با حضور موتا پائز و بازیکنان سرشناس دیگر وارد مرحله جدید و جدی‌تر خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • رای مثبت کمیسیون اجتماعی مجلس به تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد
  • دو تعویض سرمربی تیم ملی والیبال در تهران
  • پائز دو بازیکن جدید به اردوی تیم ملی والیبال فراخواند