Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@18:00:32 GMT

آغاز فروش و واگذاری سهام عدالت در بانک های استان یزد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۴۰۹

آغاز فروش و واگذاری سهام عدالت در بانک های استان یزد

محمد رضایی گفت: دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام خود را دارند، به شعب بانک‌هایی که قبلا در آن حساب بانکی داشته‌اند مراجعه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص فروش سهم عدالت گفت: دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام خود را دارند، پس از انتخاب روش مستقیم برای سهام خود از امروز سه‌شنبه6 خرداد 99 می‌توانند به شعب بانک‌هایی که قبلا در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی‌سازی معرفی کرده‌اند، مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این افراد پس از مراجعه به بانک می‌توانند با دادن وکالت به بانک برای فروش 30 درصد سهام عدالت خود و تکمیل فرم‌های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش، درخواست فروش سهام توسط بانک را داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد عنوان کرد: هر بانک یا خود دارای صرافی است و یا اینکه صرافی مورد اطمینانی در نظر دارد، بانک با در اختیار قرار دادن اطلاعات و مشخصات فروشندگان سهام عدالت به صرافی مورد نظر خود، از آن صرافی می‌خواهد که این سهام‌ها را در بورس به فروش برساند.

رضایی افزود:  صرافی‌ها زمانی که زمان عرضه این سهام در بورس فرا رسید اقدام به فروش سهام عدالت افرادی که به بانک وکالت فروش داده بودند، می‌کنند و پس از فروش سهام عدالت، پول آن مستقیما به حساب فروشندگان سهام واریز می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس

بانک صادرات پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس اعلام کرد: در این واگذاری با اولویت رد دیون دولت و سهم ۵ درصدی حضور یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بانک صادرات هم پس از دو بانک شهر و ملت پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس از حضور در مزایده با اولویت رد دیون دولت و سهم 5 درصدی در این واگذاری خبر داد.

بر اساس این گزارش، "وبصادر" پیرو درخواست سازمان بورس مبنی بر الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس و برنامه‌های آتی احتمالی، اعلام کرد: پیرو تصمیمات دولت و مذاکرات با وزارت اقتصاد به منظور حل مشکلات باشگاه پرسپولیس، کنسرسیومی متشکل از بانک های غیر دولتی تشکیل و نسبت به حضور در مزایده واگذاری 85 درصد سهام باشگاه با شرایط اعلامی در آگهی عرضه سازمان خصوصی سازی اقدام شد.

با امعان نظر به صورت جلسه 21 فروردین شورای پول و اعتبار، واگذاری این باشگاه با اولویت رد دیون دولت به بانک‌های خریدار صورت خواهد پذیرفت و سرمایه‌ گذاری تا دو سال مشمول مجازات‌های قانونی و انتظامی مربوط به فعالیت‌های غیر بانکی نخواهد شد. همچنین طبق توافقات قدرالسهم این بانک از سهام قابل واگذاری 5 درصد تعیین شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • قیمت فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟
  • عکس| یک بانک پرسپولیس را گردن گرفت
  • بانک شهر خرید پرسپولیس را پذیرفت