Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@02:31:45 GMT

تحریم ناجا خط بطلان بر تفکر غرب پرستان بود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۴۱۰

تحریم ناجا خط بطلان بر تفکر غرب پرستان بود

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی گفت: کسانی که خواب آمریکا را می‌بینند مشاهده کنند پلیس یک کشور به دلیل اینکه آمریکا منافعش تامین شود تحت تحریم قرار می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، ضمن محکوم کردن اقدام ناجوانمردانه رژیم تروریستی آمریکا در قرار دادن ناجا در لیست تحریم گفت: همگان باید به درستی دشمن را بشناسند، کسانی که خواب آمریکا را می‌بینند باید وجدان انسانی آنها بیدار شود تا ببیند پلیس یک کشور که تامین کننده امنیت جانی و مالی مردم است به دلیل اینکه آمریکا منافعش تامین شود تحت مضیقه، فشار، محرومیت و تحریم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کسانی که آمریکا و غرب را فرشته نجات خودشان و مملکت می‌دانستند وشاید هنوز هم این تصور را دارند، آیا با این اقدام آمریکا غیرت ملی‌شان اجازه می‌دهد که باز هم دم از مذاکره و رابطه با آمریکا بزنند و آیا واقعا می‌توانند دید مثبتی به آمریکا داشته باشند قطعا جواب این سوال منفی است.

امام جمعه ابرکوه عنوان کرد: ما آمریکا را دشمن شماره یک خود می‌دانیم و از دشمن چیزی جز دشمنی انتظار نداریم اما دوستان باید دشمن شناس باشند و این برای ما و ملت ما مهم است،  غیرت ملی و روحیه وطن دوستی در ذات هر ایرانی نهفته است بنابراین کسانی که هنوز به آمریکا و غرب خوش بین و وامدار غرب هستند یا اینکه منافع مالی و شرایط معیشتی آنها ایجاد می‌کند که به شکلی دلباخته و دلبسته غرب باشد از دیدگاه ملت ما محروم و مطرود هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد: قطعا اقدام آمریکا در قرار دادن ناجا در لیست تحریم اقدامی ناجوانمردانه و خیانتکارانه است و بر خلاف وجدان بشری صورت گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امام جمعه خرمشهر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته گفت: پیروزی اخیر و عزت آفرین و کرامت بخشی که رزمندگان اسلام به ما بخشیدند را تبریک عرض میکنم.
حجت الاسلام عادل پور افزود: دشمن حماقت بزرگی انجام داد که دست ما ملت ظلم ستیز را برای حمله باز کرد.
وی تصریح کرد: اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اقدام بسیار حکیمانه‌ای بود و همه دنیا فهمیدند که اگر دشمن یکی بزند ده تا خواهد خورد.
از مردم تشکر ویژه می کنیم که به زیبایی حضور پیدا کردند و حمایت کردند.
حجت الاسلام عادل پور در بخش دیگر با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور گفت: بی حجابی سم مهلک برای جامعه و خانواده است و مردم قاطعانه در برابر مقابله با ناهنجاری‌ها حمایت می‌کنند.
قوة قضائیه باید با قاطعیت حضور پیدا کند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • امروز قرن غلبه حق علیه باطل است
  • بی حجابی سمی مهلک برای جامعه و خانواده است
  • در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده روبرو می شود
  • قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش ابطحی به بازگشت گشت ارشاد: آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟
  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است
  • ارتش در کنار مردم است/ خط بطلان ارتش بر همه ادعاهای دشمن