Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@18:11:49 GMT

چرا به جای قدردانی، این همه از فوتبال طلبکاریم؟

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۴۷۳

تست های انجام شده بر روی بازیکنان شاغل در فوتبال ایران نشان داد که بخشی از اهالی فوتبال دچار بیماری کرونا هستند.آیا بهانه ای جز برگزاری لیگ می توانست این بیماری را آشکار کند؟

طرفداری، مثبت شدن تست کرونای تعدادی از شاغلان فوتبال ایران برگزاری مسابقات لیگ‌برتر را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. همان طور که می دانید با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ‌برتر برای شروع تمرینات خود از سوم خرداد،باید آزمایش PCR را انجام داده تا بتوانند تمرینات خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواب این آزمایش بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت به طول می‌انجامد اما جالب این جاست که بعضی از تیم یا تیم‌های لیگ‌برتری پیش از آزمایش و مشخص شدن پاسخ آن شروع به انجام تمرینات خود کردند که همین موضوع باعث فراگیر‌تر شدن یا افزایش احتمال شیوع این ویروس شده است.

طی چند روز اخیر دیده و خوانده اید که تست کرونا چند بازیکن و عوامل از تیم های گل‌گهر، سایپا، تراکتور، پرسپولیس و ...مثبت شده و هنوز هم آمار دقیق از سوی مسئولان برخی باشگاه ها اعلام نشده است. به هرحال ممکن است این وضعیت ادامه دار باشد و آینده‌ مشخصی برای لیگ‌برتر نمی‌توان متصور شد.

مساله‌ای که واضح است این است که هنوز کرونا علیه برگزاری مسابقات لیگ‌برتر است و جلسه‌ ویژه‌ای که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد تمام ابهامات برگزاری یا تعطیلی لیگ‌برتر را مشخص خواهد کرد. به تمام این ها اضافه کنید که چهار باشگاه لیگ برتری با ارسال نامه ای به وزارت ورزش و جوانان خواهان عدم برگزاری لیگ برتر فوتبال شده اند. اما موضوع این است که دلیل این همه طلبکاری از فوتبال چیست؟ وقتی برخی مربیان بدون توجه به توصیه های مراقبتی به بازیکنان تیم خود تاکید می کردند تا در محل تمرین حضور یافته و تمرین کنند، چرا از فوتبال طلبکار هستند و امروز نگران برگزاری لیگ برتر؟

به راستی اگر این تست های مختلف پزشکی انجام نمی شد، بازیکنان و عومل باشگاه های مختلف چگونه متوجه می شدند که دچار این بیماری هستند و باید به درمان خود بپردازند.در خبرها آمده که تمام بازیکنان و عواملی که نتیجه تست شان مثبت اعلام شده، حدود یک تا دو هفته، قرنطینه شده اند تا به درمان خود برسند. از این رو باید پرسید اگر به بهانه برگزاری لیگ برتر این تست ها انجام نمی شد، چگونه این بازیکنان متوجه می شدند که بیمار بوده و ناقل این بیماری مرگبار بین افراد خانواده و محیط اطراف خود هستند.

به هر روی می توان این ادعا را مطرح کرد که جامعه مدیون فوتبال و برگزاری لیگ برتر است که اگر این طور نبود معلوم نمی شد چند درصد از اهالی شاغل در فوتبال ما بیمار و ناقل هستند.

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برگزاری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد به زودی تمام استان‌های ایران با تجهیز شدن واحد های سیار به کیفیت HD خواهند رسید و تصاویر مطلوب‌تری در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جبلی نداشتن تجهیزات پخش HD در برخی از استان های کشور هنوز به این امکانات نرسیدند و در حال تجهیز واحدهای سیار برای استان های کشور هستند تا مسابقات فوتبال در تمامی نقاط ایران با کیفیت بالا پخش شود و شرایط تصویربرداری بهبود پیدا کند.

جبلی در ادامه افزود: با حضور واحدهای سیار کیفیت تصویر و کارگردانی پخش مسابقات فوتبال وضعیت بهتری پیدا کند و در تراز فوتبال ایران باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما ابراز امیدواری کرد که در سال جاری این اتفاق رقم بخورد و پیشرفت زیادی در این زمینه صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه