Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز سه‌شنبه در آیین رونمایی از مستند ستایش تا ستایش و دستگاه ضدعونی کننده گروه های جهادی در ستاد مقابله با کرونا سپاه خوزاستان در اهواز بیان کرد: یکی از اقداماتی که گروه های بسیجی در حوزه پژوهش در دستور کارذدارند تلاش برای تهیه سیستم پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا به ویژه در محل های پر تردد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون اقدام ارزشمندی توسط گروه جهادی شهید خرمی در شهرستان دزفول انجام شده و سامانه‌ای به بهره برداری رسیده که در مراکز پرجمعیت در کمتر از سه ثانیه دست‌های افراد مراجعه کننده را ضدعفونی میکند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: این دستگاه برای استفاده در فرودگاه ها، بازار، پادگان ها و تمامی محل هایی که شاهد تردد زیاد مردم هستند، استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: هزینه ساخت این دستگاه نسبت به مورد مشابه خارجی بسیار پایین تر است و همچنین کارایی بهتری از نظر حجم مصرفی مواد ضدعفونی کننده دارد.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور ادامه داد: این سامانه وارد مرحله تولید شده و گروه‌های جهادی با آمادگی کامل در انتظار درخواست نهادها و مجموعه‌های خوزستان هستند که بیمارستان‌ها باتوجه به خطر بیشتر ابتلای ویروس از مکان‌های ضرورت دار برای استفاده از این دستگاه هستند.

وی گفت: باتوجه به نظر کارشناسان ممکن است مدت‌ها با بیماری کرونا دست و پنجه نرم کنیم به همین دلیل چنین سامانه‌هایی برای پیشگیری از ابتلای ویروس می تواند در جامعه موثر باشد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: امید است بسیجیان با همین رویکرد به اقدامات پژوهشی خود در زمینه مقابله با این ویروس خطرناک ادامه دهند تا بتوانیم در زمینه پیشگیری گام های موثرتری برداریم.

رونمایی از مستند ستایش تا ستایش 

وی بیان کرد: همچنین امروز در آیینی از مستند ستایش تا ستایش که تلاش پرستاران و پزشکان بیمارستان رازی اهواز را در کنار بیماران به تصویر کشیده نیز رونمایی شد که جا دارد از تهیه کنندگان این مستند و معاونت علمی و پژوهشی سپاه ولی عصر(عج)خوزستان صمیمانه قدردانی کنیم.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور افزود: انتظار میرود مردم نیز برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا کادر درمانی و پزشکی خوزستان متحمل فشار بیشتری نشوند.

ویروس کرونا در بیش از ۲ هفته گذشته افراد زیادی را در خوزستان مبتلا کرده به گونه‌ای که مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  اعلام کردند در چند روز گذشته یک چهارم مبتلایان به ویروس کرونا در کشور مربوط به خوزستان بوده است.

برای جلوگیری از ناپایدار شدن وضعیت انتشار ویروس کرونا در خوزستان، ادارات، بانک‌ها و اصناف غیر ضروری از ۲۲ تا ۲۹ اردیبشهت در شهرستان های با وضعیت قرمز تعطیل اعلام شدند و مجدد از یکم تا پنجم خرداد ادارات، شرکت ها، سازمان ها، دستگاههای اجرایی و بانک ها و اصناف تعطیل شد.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزایش بیماریابی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی از عوامل افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان بوده است.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اهواز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اهواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اهواز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم