Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@11:00:21 GMT

نجات نوزاد رها شده در سطل زباله

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۴۸۵

نوزاد تازه متولد شده ای که در سطل زباله رها شده بود توسط تکنسین‌های اورژانس نجات یافت.

به گزارش فارس و بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور، صبح امروز ساعت ۹:۱۵ کارگران خدمات شهری شهرداری طی تماس با مرکز فوریتهای ۱۱۵ تهران اطلاع دادند که یک نوزاد دختر که کاملا هوشیار است، در شهرک ولیعصر تهران پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و پس از طی انجام مراحل پیش بیمارستانی و درمانی لازم،این نوزاد تازه متولد شده را به بیمارستان فیاض بخش منتقل کردند.

حال عمومی این نوزاد خوب گزارش شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ونزوئلا فطریه غیزانیه نفت ونزوئلا صدیقه کیانفر نجات نوزاد رهاشده سطل زباله ونزوئلا فطریه غیزانیه نفت ونزوئلا صدیقه کیانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین کنعانی تصریح کرد نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899054

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری (فیلم)
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری + فیلم
  • تصویری تازه از حیوان کمیابی که در ایران متولد شد
  • (ویدئو) لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری