Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانپور: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۷۸۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۳۵۲ مورد بستری و یک هزار و ۴۳۵ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

دریافت 2 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس کیانوش جهانپور وزارت بهداشت سخنگوی وزارت بهداشت ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا اخبار کرونا مبارزه با کرونا تلفات کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی 79 مورد غیربهداشتی در طرح تشدید نظارت دامپزشکی خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان گفت: از ابتدای طرح تشدید نظارت که از ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ همزمان در سراسر کشور و در استان خراسان جنوبی نیز شروع شد، تعداد ۵۲ نفر از کارشناسان دامپزشکی در قالب ۱۵ اکیپ ثابت و ۲۶ اکیپ سیار کار نظارت بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی را بر عهده دارند.
مریم ملکی با بیان اینکه در این مدت تعداد هزار و ۶۸۸ مورد بازدید از مراکز انجام شده افزود:  ۷۹ مورد غیربهداشتی در استان شناسایی شده و مقدار ۹۷۸ کیلو گرم فرآورده غیر بهداشتی از چرخه مصرف انسانی حذف و معدوم سازی شده است.
وی گفت: در طول مدت اجرای طرح بر کشتار بیش از یک میلیون قطعه مرغ گوشتی و بیش از سه هزار و ۴۰۰ راس دام سبک و سنگین نظارت شده است.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان از مردم خواست در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی موضوع را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۵۱۲ دامپزشکی اعلام ، تا در اسرع وقت نسبت به حضور و بررسی آن اقدام شود..

دیگر خبرها

  • فوت ۳ نفر و مجروح شدن ۴۷ نفر در پی تصادفات ۲۴ ساعت گذشته اصفهان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • ۲۹۴ کیلو مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در هرمزگان کشف شد
  • ۱۴۰۷ مورد بازدید بهداشتی از امکان مختلف طی ۲۴ ساعت گذشته
  • ۱۶ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان شناسایی شد
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • شناسایی 79 مورد غیربهداشتی در طرح تشدید نظارت دامپزشکی خراسان جنوبی