Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:51:04 GMT

بحران کرونا، مستند ۳۰ قسمتی شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۵۴۲

بحران کرونا، مستند ۳۰ قسمتی شد

در مجموعه ۳۰ قسمتی "میانه میدان" مشارکت مردمی و همکاری‌های مؤمنانه مردم در امور زیربنایی در مواجهه با بحران انتشار ویروس کرونا به تصویر کشیده شده است. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در مجموعه 30 قسمتی"میانه میدان" که با مشارکت حوزه هنری تولید می‌شود، فعالیت کادر درمانی، مشارکت مردمی و همکاری‌های مؤمنانه مردم در امور زیربنایی در مواجهه با بحران انتشار ویروس کرونا به تصویر کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله رحیمی مستندساز درباره ساخت مجموعه "میانه میدان" با موضوع کرونا گفت: تولید این مجموعه در روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا با مشارکت حوزه هنری و محوریت فعالیت جهادگران و پرستاران آغاز شد. در این مستند در مواقعی هم به موضوع مشارکت گروه‌های مذهبی در زمینه‌های بهداشتی، درمانی و تهیه مایحتاج معیشتی برای بیماران و غیره پرداخته شده و تا همکاری طلاب در غسل بیماران متوفی پیش رفته است.

وی افزود: این مجموعه در قالب 30 قسمت تولید شده که 10 قسمت اول با موضوع کادر درمانی، 10 قسمت دوم با موضوعات کمک‌های مؤمنانه مردم در فعالیت‌های تکمیلی همانند ضدعفونی کردن معابر عمومی، تهیه مایحتاج بهداشتی و غیره و در 10 قسمت پایانی به موضوعات کمک‌های مومنانه در کارهای زیربنایی پرداخته شده است.

تهیه کننده مستند "میانه میدان" عنوان کرد: 20 قسمت این مجموعه مستند تولید و از شبکه مستند و تهران پخش شده و 10 قسمت دیگر در مرحله تولید قرار داشته و ضبط آن در شهرهای تهران، قم، کرج، کاشان و اراک صورت گرفته است.

وی حضور اهالی رسانه در سنگر مقابله با ویروس کرونا رو امری جهادی معرفی کرد و یادآور شد: حضور فعال اهالی رسانه و پوشش تصویری، خبری و مستند اوضاع و احوال بیمارستان‌ها خود نوعی جهاد است چرا که در شرایط بحرانی مواجهه با بیماران کرونایی و فضای آلوده به ویروس جان این افراد نیز به خطر می‌اندازد ولی رسالت کار رسانه در اولویت قرار داشته و مسئولیت‌پذیری آنها را نشان می‌دهد اما متأسفانه بسیاری از مردم و مسئولان از این توجه غافلند و این امر اهالی رسانه را در جایگاهی مظلومانه قرار داده است.

رحیمی عنوان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به جنبه تبلیغاتی امور خیر، اهالی رسانه در راستای این رهنمون حرکت کرده و نیازمند اقدامی همدلانه و حمایتگرانه‌اند؛ این در حالی است که یک متن، عکس و فیلم می‌تواند گویای جهادی واقعی در جامعه باشد.

وی بیان کرد: مستند "میانه میدان" بر گرفته از شعر مولانا است که می‌گوید «رقصی چنین میانه میدانم آرزوست». همه مردم و هنرمندان در مواجه با بحران و از جان گذشتگی افراد وظیفه همکاری دارند و بنده هم باید تا جایی که توان دارم با به تصویر کشیدن واقعیت‌ها، ایثار و فداکاری را نشان داده و به اندازه خود تأثیرگذار باشم.

ضبط دو سریال تلویزیونی/ از حضور علیرضا خمسه در "زمین‌گرم" تا "پدرپسری" در شهرک راه‌آهنمسابقه جدید تلویزیون/ چالش مهارت کشاورزی به صورت سه بعدی

رحیمی در پایان گفت: هر قسمت از این مجموعه 30 قسمتی "میانه میدان" 7 دقیقه بوده و بنابر نیاز و سفارش حوزه هنری نسبت به ادامه تولید آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا تلویزیون حوزه هنری مستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا تلویزیون حوزه هنری مستند ویروس کرونا تلویزیون حوزه هنری مستند اهالی رسانه میانه میدان حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵» این شب‌ها به قسمت‌های پایانی خود نزدیک شده است؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند. از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.

شب گذشته و در بخشی از قسمت بیستم، در خلال گفتگو‌های شخصیت‌های این سریال اشاره‌ای طنزآمیز به اظهارات مسعود فراستی منتقد جنجالی سینما شد.

فیلم این بخش از سریال را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین و ضد صهیونیسم جهان معرفی می‌شوند
  • معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»
  • احیای برجام در میانه بحران؟